شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,558
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,499,047
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 101
کاربران حاضر: 103
پرسشنامه بررسی رابطه بین قوم گرایی و تفکر جهانی مصرف کنندگان
چکیده:

در این پرسشنامه متغیر تفکر جهانی (سوال 3-1) براساس تحقیق روئز و همکاران (1996)، قوم گرایی مصرف کنندگان (سوال 7-4) براساس مقیاس CETSCALE شیمپ و شارما (1987)، قضاوت درباره محصول داخلی (سوال 11-8)، و تمایل به خرید محصولات خارجی (سوال 15-12) براساس تحقیق کلین ریچارد و موریس (1998)، طراحی شده است. این پرسشنامه دارای پایایی و روایی مناسب می باشد.
بررسی نحوه تایید روایی و پایایی در این پرسشنامه ذکر نشده است.
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: قوم گرایی ، تفکر جهانی ، نگرش ، محصولات داخلی و خارجی ، مصرف کنندگان
نویسنده(گان): آرمین گلی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1399
تعداد صفحات: 5
قیمت (تومان): 7000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه