شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 09 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 23,987
بازدید دیروز: 43,706
بازدید کل: 151,126,669
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 169
کاربران حاضر: 169
رتبه های قبولی کدرشته های کنکور کارشناسی ارشد سال 1398 مجموعه مدیریت و مدیریت کسب و کار MBA
چکیده:

این فایل شامل رتبه های قبولی و مردودی کدرشته های کنکور کارشناسی ارشد سال 1398 مجموعه مدیریت و مدیریت کسب و کار MBA می باشد که با فرمت پی دی اف قابل دانلود است.
در این فایل برای هر کدرشته، 2 نوع اطلاعات درج شده است. مورد اول، نمونه رتبه داوطلبی است که در کنکور سال 98 آن کدرشته را انتخاب و نمره قبولی را آورده است. این رتبه بدین معنی می باشد که هر فردی با رتبه بهتر از این رتبه نیز می توانسته نمره قبولی این کدرشته را بدست بیاورد. اما الزاما به معنای آن نیست که افراد بعد از این رتبه، در این کدرشته قبول نشده ­اند.
مورد دوم، نمونه رتبه ای است که در کنکور سال 98 آن کدرشته را انتخاب ولی نمره قبولی آن را نیاورده است. این رتبه بدان معنی است که هر فردی با رتبه بدتر از این رتبه نیز نتوانسته نمره قبولی این کدرشته را بدست بیاورد.
توجه نمایید در برخی تخمین ها که یکی از رتبه های مربوط به فرد قبول شده یا قبول نشده (به علت در دسترس نبودن اطلاعات) وجود ندارد به جای آن خط تیره قرار داده شده است. همچنین برای برخی از کدرشته ها هیچ یک از 2 مورد فوق وجود نداشته است.

رتبه های درج شده، رتبه های بدون سهمیه می باشد و داوطلبان دارای سهمیه های مختلف (ایثارگران، رتبه اول و ...) باید توجه داشته باشند این سهمیه ها به آنها کمک خواهد کرد در کدرشته هایی قبول شوند که طبیعتا با سهمیه عادی امکان قبولی در آنها نبوده است.
اطلاعات موجود در فایل مربوط به پذیرش اولیه می باشد و پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت را شامل نمی شود.
توجه: اطلاعات کدرشته های دانشگاه آزاد در این فایل برای برخی از گرایش ها درج شده اما اطلاعات محود می باشد.
توجه: الزاما اطلاعات تمامی کدرشته ها در داخل فایل موجود نمی باشد و صرفا اطلاعات کدرشته هایی که موجود بوده است درج شده است.
توجه: اطلاعات مربوط به رتبه های قبولی سال های 94 و 95 و 96 و 97 را می توانید از اینجا  دریافت نمایید.
در پایان فایل مقایسه رتبه و محل قبولیی نهایی داوطلبان در کدرشته های مختلف این دو مجموعه نیز ارائه شده است.

کلید واژه: رتبه های قبولی ، مردودی ، کدرشته ، کنکور کارشناسی ارشد ، سال 1398 ، محل قبولی ، رتبه ، مجموعه مدیریت ، مدیریت کسب و کار MBA
نویسنده(گان): سایت Modir.ir
منبع: سایت Modir.ir
موضوع: پیرامون مدیریت
دسته: دانلود جزوات کنکوری و درسی
سال انتشار: 1399
تعداد صفحات: 49
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.