شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 01 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,332
بازدید دیروز: 25,852
بازدید کل: 151,577,012
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 165
کاربران حاضر: 165
تاثیر ارزش احساسی با نقش میانجی وابستگی بنام تجاری در وفاداری برند (مطالعه موردی:شرکت کاله تهران)
چکیده:

در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز، وفاداری مشتریان عامل اصلی مزیت و نقط اصلی افتراق میان ارائه رقابتی سازمانها است، از این رو آنها برای موفقیت شرکتهای حیاتی هستند.هدف از این پژوهش تاثیر ارزش احساسی با نقش میانجی وابستگی بنام تجاری در وفاداری برند (مطالعه موردی:شرکت کاله تهران)می باشد که از نظر روش شناسی، تحقیق حاضر توصیفی و پیمایشی و روش گردآوری اطلاعات میدانی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بوده است، بررسی روایی پرسشنامه تحقیق از طریق روایی محتوا و بررسی استاتید مورد تایید و قرار گرفته است و پایایی پرسشنامه مورد نظر به وسیله آلفای کرونباخ و با پیش آزمون 30 پرسشنامه تمامی متغیرهای تحقیق بالای 7/0 بدست آمده است، جامعه¬ی آماری تحقیق شامل مشتریان شرکت کاله شهرتهران که از طریق نمونه گیری در دسترس بدلیل نامحدود بودن جامعه تعداد384پرسشنامه معتبر و قابل سنجش جمع آوری شده است و در نهایت با روش معادلات ساختاری اسمارت پی ال اس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است، نتایج بدست آمده نشان داده که بین ارزش احساسی بر وابستگی بنام تجاری اثرگذاری وجود دارد ، بین وابستگی بنام تجاری بر وفاداری برند اثرگذاری وجود دارد، بین ارزش احساسی با نقش میانجی وابستگی بنام تجاری بر وفاداری برند اثرگذاری وجود دارد.

کلید واژه: ارزش احساسی، وابستگی بنام تجاری، وفاداری برند، شرکت کاله تهران.
نویسنده(گان): پرویز رضایی (فرستنده)، عبدالجواد خلیلی ، احمدعسکری
منبع: ششمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
موضوع: بازرگانی و تجارت
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1399
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 10000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.