در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز، وفاداری مشتریان عامل اصلی مزیت و نقط اصلی افتراق میان ارائه رقابتی سازمانها است، از این رو آنها برای موفقیت شرکتهای حیاتی هستند.هدف از این پژوهش تاثیر ارزش احساسی با نقش میانجی وابستگی بنام تجاری در وفاداری برند (مطالعه موردی:شرکت کاله تهران)می باشد که از نظر روش شناسی، تحقیق حاضر توصیفی و پیمایشی و روش گردآوری اطلاعات میدانی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بوده است، بررسی روایی پرسشنامه تحقیق از طریق روایی محتوا و بررسی استاتید مورد تایید و قرار گرفته است و پایایی پرسشنامه مورد نظر به وسیله آلفای کرونباخ و با پیش آزمون 30 پرسشنامه تمامی متغیرهای تحقیق بالای 7/0 بدست آمده است، جامعه¬ی آماری تحقیق شامل مشتریان شرکت کاله شهرتهران که از طریق نمونه گیری در دسترس بدلیل نامحدود بودن جامعه تعداد384پرسشنامه معتبر و قابل سنجش جمع آوری شده است و در نهایت با روش معادلات ساختاری اسمارت پی ال اس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است، نتایج بدست آمده نشان داده که بین ارزش احساسی بر وابستگی بنام تجاری اثرگذاری وجود دارد ، بین وابستگی بنام تجاری بر وفاداری برند اثرگذاری وجود دارد، بین ارزش احساسی با نقش میانجی وابستگی بنام تجاری بر وفاداری برند اثرگذاری وجود دارد.