ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 46,620
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,647,992
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 215
کاربران حاضر: 215
تعداد دریافت: 22
تعداد بازدید: 3393
نقش ارتباطات راهبردی کارکنان در تسهیل فرآیند تغییر سازمانی
چکیده:
تغییر سازمانی برای بقا و ادامه حیات سازمانها و شرکتهای امروزی حیاتی و اجتناب ناپذیر است. اکثر سازمانها در تلاش برای طراحی و اجرای تغییرات مناسب در جهت پاسخگویی به اقتضائات محیط خارج از شرکت یا نیازهای داخل شرکت تلاش می کنند. بررسی ها نشان می دهند که در حدود 70 درصد فعالیتهای مربوط به تغییر شکست می خورند، دومسئله ای که عمدتاً در این شکست ها نقش دارند، یکی مربوط به فقدان ارتباطات با کارکنان و دیگری مربوط به عدم تعیین دقیق و موثر تاثیری است که این تغییرات بر فعالیتهای کسب و کار خواهد گذاشت، است.در این مقاله با توجه به بالا بردن احتمال موفقیت تغییرات سازمانی مدلی برای ایجاد ارتباطات موثر با کارکنان با دید راهبردی در هنگام اجرای تغییرات درون سازمانی معرفی خواهد شد. این مدل هم بر طراحی و هم بر بکارگیری موثر آن تمرکز دارد.
کلید واژه:
ارتباطات راهبردی، تغییر سازمانی، مدل ارتباطات راهبردی کارکنان
نویسنده(گان):
علی اکبر فرهنگی، عباس خدادادی
منبع:
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
تجارت الکترونیک
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
13
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
316 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved