هدف: قصد خرید آنلاین زنان می تواند استفاده از تجارت الکترونیک شخصی شده را افزایش و بهبود بخشد. هدف از اجرای این پژوهش تاثیر قصد خرید آنلاین زنان بر تجارت الکترونیک شخصی شده در بین زنان ساکن شهر تهران است. روش: پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی است و بر اساس روش، توصیفی- پیمایشی است. با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری، 384 نفر از زنان ساکن تهران با روش نمونه گیری در دسترس، پرسشنامه را تکمیل کرده اند. برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از نرم افزار SPSS و Smart PLS استفاده شده است. یافته ها: در این پژوهش فرضیه های مطرح شده همگی تایید شده اند و تاثیر قصد خرید آنلاین زنان بر تجارت الکترونیک شخصی شده، تاثیر رضایت زنان بر تجارت الکترونیک شخصی شده، تاثیر وفاداری زنان بر تجارت الکترونیک شخصی شده، تاثیر اعتماد بر تجارت الکترونیک شخصی شده، به اثبات رسید. نتیجه گیری: این پژوهش نشان داد که قصد خرید آنلاین آنلاین با تاثیر بر تجارت الکترونیک شخصی شده، بر درک بهتر استفاده از تجارت الکترونیک در بین زنان باعث افزایش رضایت، وفاداری و اعتماد آن ها از تجارت الکترونیک شخصی شده می شود.