در این پژوهش تأثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد، رضایت و وفاداری مصرف کنندگان در شرکت کاله آمل در چارچوب یک مدل مورد بررسی قرار گرفته است. این پژوهش، از نوع تحقیقات کاربردی است و بر اساس جمع آوری دادهها و طرح پژوهش به روش توصیفی- پیمایشی و از نظر روش شناسی از نوع همبستگی است. در تحقیق حاضر جامعه آماری مشتریان شرکت لبنی کاله آمل می باشند که حدود 480 هزار نفر در سال بوده و از این میان، 390 نفر بر اساس روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده انتخاب شده اند. ابزار گردآوری اطلاعات، از طریق پرسشنامه استاندارد میباشد که در بین افراد نمونه تقسیم گردید و داده های بدست آمده از فرضیههای مورد تحقیق، با استفاده از نرم افزار SPSS و با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاصله بیانگر آنست که مسؤولیت پذیری اجتماعی بر رضایت مشتری تأثیر مثبت معناداری دارد. همچنین تأثیر گذاری مسؤولیت پذیری اجتماعی بر اعتماد مشتری، مورد تأئید می باشد و رضایت مشتری بر اعتماد و وفاداری مشتری، تأثیر مثبت معناداری دارد. همچنین، با توجه نتایج حاصله، تأثیر گذاری اعتماد مشتری بر وفاداری مشتری در شرکت کاله آمل مورد تأئید می باشد.