شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 8,385
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,498,874
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 90
کاربران حاضر: 92
ارزیابی عوامل موثر بر مدیرت دانش و رتبه بندی آنها توسط تکنیک Repeat Measure و مقایسه آن با روش تحلیل سلسله مراتبی AHP
چکیده:

روش تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده ها تحقیقی پیمایشی می باشد. جامعه آماری کلیه کارکنان شعب بانک ملت شهر همدان می باشد. جهت تعیین حجم نمونه با توجه به فرمول کوکران تعداد 162 نفر تعیین شد. روش نمونه گیری از نوع تصادفی ساده است. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه می باشد. جهت سنجش روایی پرسشنامه از روایی همگرا و شاخصهای KOM و بارتلت استفاده شد و برای سنجش پایایی از آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی استفاده شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی (آزمون کلموگروف اسمیرنوف و رگرسیون خطی) استفاده شد و برای رتبه بندی ابعاد تحقیق از تکنیک (Repeat Measure) و تحلیل سلسله مراتبی AHP استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که فناوری اطلاعات، فرهنگ سازمانی و فرایندهای دانش بر مدیریت دانش تاثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین نتایج آزمون اندازه گیری های مکرر و رویکرد سلسله مراتبی AHP نشان دادند که شاخصهای تحقیق از نظر وزن و رتبه بندی متفاوت هستند.
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: مدیریت دانش ، فناوری اطلاعات ، فرهنگ سازمانی ، فرایندهای دانش ، رویکرد AHP
نویسنده(گان): سید مهرداد میرآفتاب زاده (فرستنده)، علی کیانی ، مبینا صباغیان
منبع: اولین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی و اقتصاد ملی
موضوع: مدیریت دانش
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1396
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه