شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 31 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,163
بازدید دیروز: 14,379
بازدید کل: 151,547,991
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 80
کاربران حاضر: 80
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ پیاده سازی طرح های بحث برانگیز مسئولیت اجتماعی شرکت ( CSR ) از لحاظ اجتماعی توسط شرکت: مفاهیم مرتبط با مدیریت منابع انسانی HRM
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 12 صفحه و مربوط به سال 2019 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

موفقیت سازمان در استخدام ، انتخاب و حفظ کارکنان می تواند به واسطه واکنش به فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکت یا  CSRمشخص شود. امروزه سازمان­ها اغلب به دنبال طرح های  CSRمی باشند که به مسائل اجتماعی مرتبط هستند. بر خلاف طرح های CSR که به مسائل اجتماعی مرتبط نیستند، طرح های وابسته به علل اجتماعی با احتمال بیشتری به عنوان طرح های بحث برانگیز در نظر گرفته می شوند. در نتیجه، نحوه مشاهده این اقدامات توسط افراد بر تصورات آن­ها از شرکت تاثیر گذاشته و منجر به تغییر رفتارهای آنان می­شود. ما براساس نظرسنجی هویت اجتماعی، به بررسی فعالیت های CSRبحث برانگیز و اثرات آن بر عملکرد مدیریت منابع انسانی می ­پردازیم. پژوهش حاضر، درصدد کشف نحوه تغییر رابطه بین مدیریت منابع انسانی و مسئولیت اجتماعی شرکت توسط CSR مذکور است و اثرات بالقوه آن را برای عملیات مدیریت منابع انسانی مشخص می­کند. جهت گیری های آینده برای تحقیق و مدیریت مدیریت منابع انسانی، مورد بحث قرار گرفته است.

کلید واژه: مدیریت منابع انسانی ، HRM ، مسئولیت اجتماعی شرکت ، CSR بحث برانگیز از لحاظ اجتماعی ، گزاره مسائل اجتماعی
نویسنده(گان): مترجم: فاطمه آقازاده
منبع: Human Resource Management Review 29 (2019) 125–136
موضوع: منابع انسانی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2019
تعداد صفحات: 28
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی