شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 29 خرداد 1400
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,154
بازدید دیروز: 18,152
بازدید کل: 121,543,075
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 37
کاربران حاضر: 37
پرسشنامه رضایت مشتری مدل ماگال
چکیده:
پرسشنامه رضایت مشتری براساس مدل ماگال با سه بعد کیفیت خدمات کارکنان، کیفیت اطلاعات و خودکارآمدی کاربر و شامل 16 سوال می باشد.
کلید واژه: رضایت مشتری ، رضایت ، مشتری ، ماگال ، مدل ماگال
نویسنده(گان): لاندرام و همکاران (مترجم: محمد سلامتی زارع)
منبع: Information & Management (2007)
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 2007
تعداد صفحات: 1
قیمت (تومان): 5000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.