شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 21,814
بازدید دیروز: 54,568
بازدید کل: 151,788,694
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 115
کاربران حاضر: 115
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ استفاده از نظریه رهبری اصیل برای ایجاد یک سیستم مدیریت منابع انسانی قدرتمند
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 15 صفحه و مربوط به سال 2018 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

آثار قبلی، ارتقای مدیریت منابع انسانی (HRM) را برای ایجاد منافع سازمانی بررسی کرده اند. اهداف مربوط به منابع انسانی (HR)، اغلب از نظر نحوه اجرای آنها توسط مدیران صف یا درک توسط پیروان، عملیاتی می شوند و به این ترتیب، قدرت سیستم مدیریت منابع انسانی را در برآورده ساختن منافع سازمانی ارتقاء داده و مدیریت منابع انسانی را معتبر می کنند. ما استدلال می کنیم که مدیران صف، به ویژه کسانی که رفتارهای رهبری اصیل را نشان می دهند، می توانند با اجرای شیوه های متمایز و انعطاف پذیری منابع انسانی، یک سیستم منابع انسانی را تقویت کنند (یعنی هماهنگی سیاست ها و شیوه های مورد نظر، واقعی و درک شده منابع انسانی). نظریه رهبری اصیل، از دیدگاه های سنتی و پایین تر در مدیریت منابع انسانی استراتژیک خارج می شود تا پویایی را مورد ملاحظه قرار بدهد که براساس آن، افراد درون سازمان به ایجاد اعتبار و درک تعامل با دیگران می پردازند. به عبارت دیگر، رهبری اصیل با ارائه یک رویکرد پویا برای ایجاد هماهنگی در مدیریت منابع انسانی، به آن کمک می کند تا اعتبار بیشتری در سازمان به دست آورد.

کلید واژه: اصالت ، رهبری اصیل ، مدیریت منابع انسانی ، نقاط قوت ، همراستایی و تناسب سیستم
نویسنده(گان): مترجم: فاطمه آقازاده
منبع: Human Resource Management Review , 2018
موضوع: منابع انسانی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2018
تعداد صفحات: 28
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی