این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 40 صفحه و مربوط به سال 2019 می باشد. برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید. برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید. هدف:مقاله حاضر، درصدد بررسی این موضوع است که آیا مصرف کنندگان به انواع مختلف نوآوری های زیست محیطی پاسخ متفاوت می دهند یا خیر و چگونه و در چه شرایطی نوآوری مصرف کننده سازگار با محیط زیست (ECI) را تحت تاثیر قرار می دهد. طراحی، روششناسی، رویکرد: دو نظرسنجی آنلاین با مصرف کنندگان واقعی در ایالات متحده آمریکا برای آزمون روابط مفروض انجام شد. دو محصول نوآورانه سازگار با محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت: یک جاروبرقی (مطالعه 1) و یک گوشی هوشمند نوآور (مطالعه 2). یافتهها:در ابتدا، مصرف کنندگان تمایل دارند که اعتقادات مثبت و ترجیحات بالاتر و نگرش های قوی تری نسبت به نوآوری حذف منابع در مقایسه با سایر انواع نوآوری های زیست محیطی در دو دسته محصول بیان نمایند. اگرچه مصرف کنندگان با افزایش سطح مصرف برای نوآوری حذف منابع حاضر به پرداخت بیشتر نیستند، برابری پرداخت باعث تعدیل روابط میشود. دوم، این تحقیق نشان می دهد که ECIاز طریق فرمول بندی ادراکات مصرف کنندگان از محصول حامی محیط زیست بر اهداف پذیرش تاثیر می گذارد. درک مفاهیم بین مزایای سازگاری با محیط زیست و اثربخشی محصول اثر مثبت ECIرا تقویت می کند، در حالیکه سبب تضعیف اثر سازگار با محیط زیست درک شده در مورد اهداف تصویب میشود. محدودیتها و مفاهیم پژوهش:مطالعات آینده ممکن است نتایج را برای ارتباطات بازاریابی به انواع مختلف مصرف کنندگان نوآورانه سازگار با محیط زیست معتبر گسترش دهد تا مشخص شود کدام پیام های بازاریابی، بهترین دیدگاه ها و ترجیحات مصرف کنندگان نوآور سازگار با محیط زیست را برآورده می کنند. مفاهیم عملی:این مطالعه، بینش های مفیدی را برای سرمایه گذاری و تصمیم گیری های تحقیقاتی و پژوهش استراتژیک در انتخاب روش های مناسب برای توسعه نوآوری های زیست محیطی و به حداکثر رساندن موفقیت آنها در مرحله بازاریابی ارائه می دهد. به طور خاص، شرکتها باید تاکید بیشتری بر نوآوری حذف منابع داشته باشند که میتواند واکنشهای مثبت مصرف کننده را نسبت به نوآوریهای بهرهبرداری از منابع و نوآوریهای جایگزینی استفاده از منابع ایجاد کند. علاوه بر این، تقسیم سازندگان اولیه در بازار نوآوری های زیست محیطی با توجه به نوع خاصی از نوآوری های زیست محیطی اهمیت دارد، به طوریکه بازاریابان می توانند به طور خاص به مشتریان نوآور و سازگار با محیط زیست که بهترین مزیت کاربر بالقوه محصولات خود را تقویت کردهاند، اهمیت دهند. اصالت و ارزش: این تحقیق بسیار منحصر بفرد است، چرا که نه تجربی است و نه چارچوب نظری مبنی بر بررسی چگونگی و چرایی پاسخ مصرف کنندگان به انواع مختلف نوآوری های زیست محیطی را بررسی میکند. یافته ها، مفاهیم جدید را در مورد تحقیقات اقتصادی نوآوری را با درک مفیدی از مکانیزم های اساسی و شرایط ECIموثر بر پاسخ های مصرف کنندگان، ارائه میکنند.