شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 01 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 12,275
بازدید دیروز: 25,852
بازدید کل: 151,581,955
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 56
کاربران حاضر: 57
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ سیر تحول پژوهش های رابطه برند مشتری
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 9 صفحه و مربوط به سال 2018 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

هدف این مقاله ارزیابی سیر تحول پژوهش های مربوط به برند مشتری می باشد که در طی چند دهه گذشته انجام شده است. در مقاله پیش رو، پژهشگران به ارزیابی مقالات منتشر شده از دهه 1980 تا 2010 خواهند پرداخت. این تحقیق نشان می دهد که پژوهش های مربوط به رابطه برند مشتری، مراحل تکاملی متفاوتی را گذرانده است. دهه اول به عنوان یک دوره در حال ظهور این مفهوم، با عنوان یک تشابه استعاره ای از پژوهش روابط بین فردی در نظر گرفته می شود. مرحله دوم به عنوان ریشه یابی سریع این مفهوم از طریق یافته های تحقیقاتی مختلف مورد توجه قرار می گیرد. دهه سوم با گسترش شاخه های این مفهوم در زمینه های مختلف شناخته می شود. و در نهایت، در سال های اخیر مشخص شد که این مفهوم به کمک کشور های مختلف و دسته بندی های محصول به همراه بررسی منابع و عواقب آن گسترش یافته است. این تحقیق در نوع خود منحصر به فرد است زیرا فقدان تحقیقات در رابطه با برند مشتری نیاز به یافتن گرایش های تکاملی دارد. این تحقیق برای محققان حاضر و آینده مهم است چرا که آن ها یک سناریوی کلی از پژوهش رابطه برند مشتری، وضعیت فعلی و روند های پژوهش به دست خواهند آورد که به آن ها جهت تحقیقات آینده را نشان می دهد.

کلید واژه: برند ، رابطه برند مشتری ، شریک رابطه ، سیر تحول رابطه برند
نویسنده(گان): مترجم: سکینه جلالی
منبع: Academy of Strategic Management Journal Volume 17, Issue 1, 2018
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2018
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی