شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 08 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 5,803
بازدید دیروز: 45,096
بازدید کل: 151,817,779
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 108
کاربران حاضر: 108
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ تاثیر مفهوم برند بر ارزش ویژه برند
چکیده:
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 14 صفحه و مربوط به سال 2017 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

هدف:تحقیق در مورد اثرات ارزش ویژه برند در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است، زیرا ارزش ویژه برند تاثیر قابل توجهی بر عملکرد مالی شرکت دارد. این مقاله درصدد بررسی تجربی رابطه بین مفهوم برند و ارزش ویژه برند است و نقش واسطه ای دلبستگی احساسی و تعهد مشتری را نیز مورد ملاحظه قرار میدهد.
طراحی / روش شناسی / رویکرد: این تحقیق به بررسی تاثیر مفهوم برند در رابطه مشتری – برند و عملکرد برند می پردازد. علاوه بر این، نحوه واسطه گری رابطه بین مفهوم برند و ارزش ویژه برند توسط دلبستگی احساسی و تعهد ارزیابی شده است.
یافته ها:یافته های تجربی نشان دهنده اهمیت سهم سه مفهوم برند در ارزش ویژه برند است. یافته های تجربی همچنین نشان دهنده سهم حائز اهمیت سه مفهوم برند در تعهد مشتری و ارزش ویژه برند می باشد که توسط تحقیقات قبلی پیش بینی شده است.
اصالت / ارزش:سهم اصلی این مطالعه، نشان دادن اثرات مفاهیم برند از جمله ارزش های زیبایی شناسی، کاربردی و نمادین بر ارزش ویژه برند است. از این گذشته، ارزش ویژه برند می تواند به عنوان یک واسطه در مسیر اثرات مشاهده شود که به طور غیر مستقیم مفاهیم برند را با عملکرد بازار مرتبط می کند. مفهوم برند، دلبستگی عاطفی و تعهد مشتری از سازه های مرتبط تشکیل دهنده ارزش ویژه برند هستند و تعهد و وفاداری نیز، متغیرهای اصلی واسطه در تبادلات رابطه ای می باشند.
کلید واژه: مفهوم برند ، تعهد ، ارزش ویژه برند ، دلبستگی احساسی
نویسنده(گان): مترجم: فاطمه آقازاده
منبع: Asia Pacific Journal of Innovation and Entrepreneurship Vol. 11 No. 2, 2017 pp. 233-245
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2017
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی