شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 51,129
بازدید دیروز: 33,746
بازدید کل: 151,763,441
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 315
کاربران حاضر: 315
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ کاربرد رسانه های اجتماعی برای رضایت عملکرد کسب و کار و CRM: نقش های واسطه ای مهارت اجتماعی و شدت فروش رسانه اجتماعی
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 10 صفحه و مربوط به سال 2017 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

چکیده: مطالعه حاضر، به بررسی ارتباط بین شدت استفاده از رسانه های اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت عملکرد کسب و کار مشاغل خُرد تایلندی، می پردازد. داده های نظرسنجی، از 217 نفر از مالکان مغازه های کوچک در بازارهای عمده در تایلند جمع آوری شده اند. یافته های حاصل از تجزیه و تحلیل رگرسیون حداقل مربعات جزئی، نشان داده اند که کارآفرینانی که به شدت از رسانه های اجتماعی برای CRMاستفاده میکنند، رضایت بالاتری را در زمینه عملکرد کسب و کار خود گزارش داده اند. علاوه بر این، یافته های حاصل از تجزیه و تحلیل یک اثر واسطه ای را در رابطه مثبت بین شدت استفاده از رسانه های اجتماعی برای CRMو رضایت عملکرد کسب و کار، کشف کرده اند و نشان داده اند که آن به میزان قابل توجهی برای کارآفرینانی با سطوح پایین تر مهارت های اجتماعی در کسب و کار و همچنین برای شرکت هایی که فروش بیشتری را از رسانه های اجتماعی تولید کرده اند، بالاتر است. یافته های اصلی این پژوهش به ارائه پیامدهای عملی برای کارآفرینان خُرد می پردازند. با توجه به اینکه ارتباطات در رسانه اجتماعی نسبت به ارتباطات چهره به چهره کمتر از تعاملات بین فردی استفاده میکند، کاربرد رسانه اجتماعی برای فعالیت های CRMممکن است کارآفرینانی با صلاحیت اجتماعی پایین را در زمینه برقراری تعامل با مشتریان به منظور بهبود رضایت مشتری، توانمند سازد. همچنین، این یافته ها نشان می دهند که کاربرد رسانه های اجتماعی برای CRMدر شرکت هایی بیشتر اهمیت دارند که مشتریان آنها از کاربران رسانه های اجتماعی می باشند.

کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) ، بازاریابی رسانه اجتماعی ، شرکت های خُرد ، شایستگی اجتماعی ، نظریه رسانه طبیعی
نویسنده(گان): مترجم: فاطمه آقازاده
منبع: Asia Pacific Management Review Volume 22, Issue 1, March 2017, Pages 25-34
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2017
تعداد صفحات: 21
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی