این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 10 صفحه و مربوط به سال 2017 می باشد. برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید. برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید. چکیده: مطالعه حاضر، به بررسی ارتباط بین شدت استفاده از رسانه های اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت عملکرد کسب و کار مشاغل خُرد تایلندی، می پردازد. داده های نظرسنجی، از 217 نفر از مالکان مغازه های کوچک در بازارهای عمده در تایلند جمع آوری شده اند. یافته های حاصل از تجزیه و تحلیل رگرسیون حداقل مربعات جزئی، نشان داده اند که کارآفرینانی که به شدت از رسانه های اجتماعی برای CRMاستفاده میکنند، رضایت بالاتری را در زمینه عملکرد کسب و کار خود گزارش داده اند. علاوه بر این، یافته های حاصل از تجزیه و تحلیل یک اثر واسطه ای را در رابطه مثبت بین شدت استفاده از رسانه های اجتماعی برای CRMو رضایت عملکرد کسب و کار، کشف کرده اند و نشان داده اند که آن به میزان قابل توجهی برای کارآفرینانی با سطوح پایین تر مهارت های اجتماعی در کسب و کار و همچنین برای شرکت هایی که فروش بیشتری را از رسانه های اجتماعی تولید کرده اند، بالاتر است. یافته های اصلی این پژوهش به ارائه پیامدهای عملی برای کارآفرینان خُرد می پردازند. با توجه به اینکه ارتباطات در رسانه اجتماعی نسبت به ارتباطات چهره به چهره کمتر از تعاملات بین فردی استفاده میکند، کاربرد رسانه اجتماعی برای فعالیت های CRMممکن است کارآفرینانی با صلاحیت اجتماعی پایین را در زمینه برقراری تعامل با مشتریان به منظور بهبود رضایت مشتری، توانمند سازد. همچنین، این یافته ها نشان می دهند که کاربرد رسانه های اجتماعی برای CRMدر شرکت هایی بیشتر اهمیت دارند که مشتریان آنها از کاربران رسانه های اجتماعی می باشند.