شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 08 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 45,096
بازدید کل: 151,812,022
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 218
کاربران حاضر: 218
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ زمان رسیدن به واقعیت: مطالعه موردی برای تحقیقات انتقادی در مورد اقدام در مدیریت خرید و تامین
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 3 صفحه و مربوط به سال 2016 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.
 

چکیده: در زنجیره های شکننده و اغلب پیچیده تامین، شکست های PSM همچنان در رسانه ها گزارش می شود، که اغلب با عواقب اقتصادی، اجتماعی و زیستی محیط مواجه است. برای تشویق سازمان ها در مشارکت مسئولانه در PSM، ما نیاز به تحقیق مشارکتی داریم. در این مقاله استدلال می کنیم که تحقیق اقدامی (AR) یک روش تاثیرگذار و مشارکتی برای مبارزه با نسخه های حاکم بر اثرات PSM است که تمایل دارند فقط بر عناصر مثبت و اغلب صرفه جویانه چیزهای ارزشمند تمرکز کنند. موقعیت های AR در هسته فرایند تحقیق تغییر می کنند، و نیازمند تجدید حیاتی تاثیر مفروضات، ارزش ها و اقدامات دیگران هستند. ما استدلال می کنیم که تحقیق PSM در صورتی دارای پتانسیل بیشتر برای نفوذ است که از یک مسئله "واقعی" حول محور عملی آغاز شود و مهمتر از همه، خود مسئله باید از طریق گفتمان با محققان, دست اندرکاران و ذینفعان مختلف به چالش کشیده شود. AR انتقادی می تواند عملکرد را از یک مفهوم فنی شرکت-محور به منظور بررسی روابط گسترده تر بین ورودی ها و خروجی ها در یک چارچوب زمان طولانی تر، دوباره چارچوب بندی نماید. ما ریسک ها و پاداش های AR انتقادی را برای محققان PSM کشف می کنیم و نتیجه گیری هایی را در مورد نقش خود به عنوان مدافعان درگیر ر تغییر منعقد می نماییم.

کلید واژه: تحقیق اقدامی ، مدیریت بحران ، تحقیق مشارکتی ، تحقیقات در مدیریت تامین ، تحقیق اقدام انتقادی
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: Journal of Purchasing and Supply Management Volume 22, Issue 4, December 2016, Pages 255-257
موضوع: لجستیک
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2016
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی