چکیده: خدمات تحویل آنلاین مواد غذایی متکی حمل و نقل شهری است تا زحمت مسافرت مشتریان در شهرهای بسیار متراکم را کاهش دهند. به عنوان مدل های جدید کسب و کار، این سرویس ها از محتویات تولید شده کاربر برای ارتقای مصرف مشارکتی در میان اعضای خود استفاده می کند. این مطالعه با هدف ارزیابی تأثیر شرایط ترافیکی (از طریق استفاده از Google Maps API) بر شاخص های عملکرد کلیدی خدمات تحویل آنلاین مواد غذایی (از طریق استفاده از تکنیک های وب کاوی برای گرفتن رتبه بندی های مشتری و مکان فیزیکی رستوران ها که توسط فیس بوک ارائه شده است) انجام شده است. از مجموعه ای از 19934 مسیر ممکن بین مکان فیزیکی 787 ارائه دهنده آنلاین و 4296 مشتری در شهر بوگوتا، دریافتیم که شرایط ترافیکی, هیچ تاثیر عملی بر حجم معاملات و برآورده سازی زمان تحویل ندارند، حتی با این که تحویل های سریع, با تعداد نظرات مشتریان پس از دریافت سفارشات در خانه کم و بیش ارتباط داشت.