شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 22,160
بازدید دیروز: 19,379
بازدید کل: 151,875,704
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 171
کاربران حاضر: 171
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ قیمت گذاری پویای مناقصه برای استفاده بهینه منابع در شرکت ها با اندازه کوچک و متوسط
چکیده:
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 6 صفحه و مربوط به سال 2018 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

چکیده: درآمدهای فروش شرکت ها با اندازه کوچک و متوسط ​​وابسته به نوسانات فصلی است. این امر اغلب منجر به استفاده کمتر از منابع یا تولید بیش از حد می شود. در هر دو صورت، این منجر به زیان ها در درآمد می شود. بنابراین، شرکت ها باید مصرف منابع خود را بهینه سازی نمایند. در این مقاله یک روش شناسی جدید برای یک سیستم قیمت پویای مناقصه با استفاده از همبستگی های مدیریت درآمد در برنامه ریزی تولید با سطح استفاده از منابع توصیف شده است. این روش شناسی به ویژه از شرکت ها با اندازه کوچک و متوسط ​​پشتیبانی می کند که اغلب در طی فصل ها تحت تاثیر تغییرات کار اضافی قرار می گیرند. علاوه بر این، روش پیشنهادی به وابستگی ها بین هزینه ها و ظرفیت برای جلوگیری از زیان های مالی اشاره می کند. این روش با همکاری دو شرکت با اندازه کوچک و متوسط ​توسعه یافته است و ​مورد آزمایش قرار گرفته است.
کلید واژه: برنامه ریزی تولید ، استفاده از منابع تولیدی ، قیمت پویای مناقصه
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: Procedia CIRP 67 ( 2018 ) 516 – 521
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2018
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی