شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 08 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 539
بازدید دیروز: 45,096
بازدید کل: 151,812,515
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 130
کاربران حاضر: 130
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ یک چارچوب پیاده سازی ناب مفهومی مبتنی بر نظریه مدیریت تغییر
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 6 صفحه و مربوط به سال 2018 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

در طول دو دهه گذشته، مطالعات متعددی در مورد محرک ها و موانعی که شرکت ها در هنگام تلاش برای پیاده سازی ناب با آن ها روبرو هستند ارائه شده است. چنین مطالعاتی عمدتاً بر اساس نظرسنجی های انجام شده از طریق پرسشنامه ها و مصاحبه ها بوده است و بخش های صنعتی و / یا مرزهای جغرافیایی خاصی را هدف قرار داده اند. برای کمک به شرکت ها در پیاده سازی ناب، تعدادی از چارچوب ها توسعه یافته اند. هرچند بسیاری از آنها بیشتر به عنوان نقشه های راه در این کار به نظر می رسند و دنباله ای از ابزارهای گوناگون ناب را ارائه می دهند که بدون در نظر گرفتن پیچیدگی عامل انسانی مورد استفاده قرار می گیرند. به این ترتیب، جای تعجب نیست که بسیاری از شرکت ها شکست خورده اند و قادر به بهره برداری از مزایای تولید ناب نیستند. در تمام نوشته های بررسی شده، پیاده سازی موفقیت آمیز ناب با تغییر در شیوه ارزش گذاری شرکت ها در مورد ابعاد مختلف کار همراه شده است. یکی از چالش های عمده پیاده سازی ناب, هدایت مسیر تغییر است که در طرح پیاده سازی آن به تفصیل مشخص شده است. تولید ناب نیاز به تغییر ساختار، سیستم، فرآیند و رفتار کارکنان دارد. در مقاله حاضر, یک چارچوب مفهومی مبتنی بر نظریه مدیریت تغییر پیشنهاد شده و مورد بحث قرار گرفته است.

کلید واژه: پیاده سازی ناب ، مدیریت تغییر ، بلوغ ناب
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: 51st CIRP Conference on Manufacturing Systems
موضوع: مدیریت تحول
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2018
تعداد صفحات: 21
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی