شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 31 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 17,185
بازدید دیروز: 14,379
بازدید کل: 151,561,013
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 105
کاربران حاضر: 105
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ طراحی تطبیقی مدیریت تغییر مهندسی در توسعه محصول بسیار تکراری
چکیده:
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 6 صفحه و مربوط به سال 2018 می باشد.

برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

چکیده: مدیریت تغییر مهندسی کارآمد(ECM) , یک شایستگی مهم در توسعه محصول جدید است. با پیشرفت محصولات از توسعه مرحله اولیه تا محصول سری کامل, استفاده فزاینده از توسعه محصول بسیار تکراری به عنوان یک الگوی توسعه سریع، تغییرپذیری زمانی قابل توجهی در نیازهایECM القا می کند. در نتیجه، پیش نیازهای جدید کارکردی برایECM موفق علاوه بر پیش نیازهای معمول ضروری به وجود می آیند. برای رسیدگی به این نیازهای اضافی دینامیکی زمانی, این مطالعه, یک روش برای انطباق مستمرECM را با استفاده از مفهوم مدیریت پیچیدگی ایجاد می کند.
یک چارچوب اکتشافی که ترکیبی از تحلیل دقیق نوشته ها و مصاحبه های کارشناسانه است، مبنای طراحی روش را تشکیل می دهد. در این راستا، محرک های پیچیدگی و توانمندسازهای پیچیدگیECM شناسایی می شوند. این مطالعه, روابط علیت بین این عناصر پیچیدگی را تعیین می کند و اقدامات خاص مناسبی را در اختیار دست اندر کاران قرار می دهد تا سطح پیچیدگی ذاتی سیستم هایECM را تحت تأثیر قرار دهند. این یافته ها با مدل های پیچیدگی محور ادغام می شوند. بر اساس این مدل ها، یک روش ارائه شده است که طراحی تطبیقیECM را برای پرداختن به نیازهای مدیریت زمان-متغیر در طول چرخه عمر محصول میسر می سازد.

کلید واژه: مدیریت تغییر مهندسی ، مدیریت پیچیدگی ، ECM ، توسعه سریع ، توسعه محصول بسیار تکراری
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: 28th CIRP Design Conference, May 2018, Nantes, France
موضوع: مدیریت تحول
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2018
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی