این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 8 صفحه و مربوط به سال 2018 می باشد. برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید. برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.
چکیده هدف - علیرغم مکاتب تجاری که برای چندین دهه آموزش مدیریت منابع انسانی (HRM) را تدریس می دهند، امروزه مجموعه مهارت های فارغ التحصیلان با شرایط مورد نیاز صنعت مطاقبت ندارد. اگر چه برخی از تلاش ها برای ایجاد برنامه درسی در رابطه با مدیریت منابع انسانی صورت گرفته است، اما در اغلب موارد، شکاف زیادی بین موضوع، ارزیابی آن و نیازهای صنعت وجود دارد. هدف از این مقاله نشان دادن روند در حال تغییر در زمینه منابع انسانی و ارائه ایده هایی است که به برنامه های درسی مدرن HRMکمک می کند. طراحی / روش شناسی / رویکرد –این مقاله بر گرفته از تجربه حرفه ای نویسندگان در تدریس و توسعه برنامه های مدیریت منابع انسانی و همچنین توضیحاتی از موضوع یادگیری مبتنی بر کار است. یافته ها - برای دستیابی به مرتبط بودن، برنامه های درسی HRنیاز به تمرکز بیشتر بر مهارت های حرفه ای مبتنی بر کار دارند که مربوط به محل کار معاصر هستند و باید فرمت های آزمون را به موازات مهارت هایی که در حرفه HRنیاز هستند, مجدداً ساختاریابی نمایند. محدودیت ها / پیامدهای تحقیق - فرصتی برای آزمایش ایده های بیان شده در این مقاله به طور تجربی وجود دارد. این کار به طور معمول می تواند از طریق یک گروه تمرکز سه گانه شامل کارفرمایان، دانش آموزان و معلمان انجام شود. اصالت / ارزش - مقاله بر عدم تناسب بین تدریس و ارزیابی برخی از موضوعات HRو نیازهای حرفه HRمعاصر دلالت نموده است.