شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 12,174
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,148,382
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 101
کاربران حاضر: 102
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ ساخت برنامه آموزشی مرتبط با مدیریت منابع انسانی ( HRM ) – یک راهنما برای دست اندکاران فرضی
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 8 صفحه و مربوط به سال 2018 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

چکیده
هدف - علیرغم مکاتب تجاری که برای چندین دهه آموزش مدیریت منابع انسانی (HRM) را تدریس می دهند، امروزه مجموعه مهارت های فارغ التحصیلان با شرایط مورد نیاز صنعت مطاقبت ندارد. اگر چه برخی از تلاش ها برای ایجاد برنامه درسی در رابطه با مدیریت منابع انسانی صورت گرفته است، اما در اغلب موارد، شکاف زیادی بین موضوع، ارزیابی آن و نیازهای صنعت وجود دارد. هدف از این مقاله نشان دادن روند در حال تغییر در زمینه منابع انسانی و ارائه ایده هایی است که به برنامه های درسی مدرن HRMکمک می کند.
طراحی / روش شناسی / رویکرد –این مقاله بر گرفته از تجربه حرفه ای نویسندگان در تدریس و توسعه برنامه های مدیریت منابع انسانی و همچنین توضیحاتی از موضوع یادگیری مبتنی بر کار است.
یافته ها - برای دستیابی به مرتبط بودن، برنامه های درسی HRنیاز به تمرکز بیشتر بر مهارت های حرفه ای مبتنی بر کار دارند که مربوط به محل کار معاصر هستند و باید فرمت های آزمون را به موازات مهارت هایی که در حرفه HRنیاز هستند, مجدداً ساختاریابی نمایند.
محدودیت ها / پیامدهای تحقیق - فرصتی برای آزمایش ایده های بیان شده در این مقاله به طور تجربی وجود دارد. این کار به طور معمول می تواند از طریق یک گروه تمرکز سه گانه شامل کارفرمایان، دانش آموزان و معلمان انجام شود.
اصالت / ارزش - مقاله بر عدم تناسب بین تدریس و ارزیابی برخی از موضوعات HRو نیازهای حرفه HRمعاصر دلالت نموده است.

کلید واژه: یادگیری مبتنی بر کار ، برنامه درسی HRM معاصر ، برنامه درسی HRM ، تدریس HRM ، محل کار
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: Journal of Work-Applied Management Vol. 10 No. 1, 2018 pp. 93-100
موضوع: منابع انسانی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2018
تعداد صفحات: 13
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی