این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 4 صفحه و مربوط به سال 2018 می باشد. برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید. برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید. چکیده : برنامه ریزی طراحی محصول معمولاً توسط ارزیابی ها در مورد کارکردهای محصول با توجه به تقاضاهای مشتریان انجام می شود. ارتباط بین سری های محصول, یک عامل مهم است که بر ادراک ذهنی مصرف کنندگان تاثیر می گذارد. برای بهینه سازی طراحی یک محصول، رابطه ساختاری بین کارکردهای محصول در این مطالعه با استفاده از روشDEMATEL تعیین شد تا میزان ارتباطات بازار و اهمیت تأثیر محصول مشخص شود. روش فرایند تحلیل شبکه ای(ANP) نیز برای ایجاد طرح های محصول بر اساس ملاحظه تقسیم بندی بازار استفاده شد. رابطه متقابل حاصل از مدولاسیون در طول فرایند توسعه طرح های جدید محصول را می تواند با ویژگی های محصول جدید که از روش های گروه بندی نظام مند به دست آمده است ترکیب نمود. بر اساس نتایج مطالعات موردی، توانمندی توسعه سری های نوآورانه محصولات را می توان ارتقا داد.