شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 9,290
بازدید دیروز: 20,040
بازدید کل: 151,538,739
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 37
کاربران حاضر: 38
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ یک رویکرد مدیریت دانش برای جذب شبکه های یادگیری سازمانی
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 6 صفحه و مربوط به سال 2017 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

شیوه های موثر مدیریت دانش در سازمان ها بر روی ایجاد دانش و فعالیت های انتقال دانش متمرکز شده اند. بنابراین، هوش و صلاحیت ها در محل کار سازمانی مهم هستند. برای اکثر سازمان های دانش محور، دسترسی و توسعه مداوم تخصصدر مورد حوزه، امری بنیادی است. این مقاله, یک پروژه پژوهشی مداوم برای توسعه یک معماری دانش سازمانی را توصیف می کند که به منظور پشتیبانی از وظایف همکاری و همچنین طراحی و تحلیل داده های پیش بینی شده و بینش ها برای توسعه سازمانی مشخص نموده و توسعه داده شده است. هدف اصلی این تحقیق، ایجاد یک معماری مناسب برای استفاده, ابتدائاً در رویه های همکاری اینترانت (پورتال شرکتی) است، اما برای استفاده های بعدی در اشکال عمومی تر از سیستم های مدیریت دانش مبتنی بر هستی شناسی نیز مقیاس پذیر است. هدف از این معماری و ویژگی های طراحی شده, ایجاد لایه های داده های وب منسجم برای یادگیری اینترانت و تحلیل پیش بینی کننده کننده، تعریف واژگان و معناشناسی برای به اشتراک گذاری دانش و استفاده مجدد از پروژه ها است. با توجه به تعریف سرمایه فکری، این پژوهش استدلال می کند که مدیریت دانش حرفه ای مبتنی بر ماهیت دینامیکی دانش سازمانی است و تحلیل پیش کننده داده ها و شناسایی بینش ها می توانند موجب تحول و ارزش یک سازمان شوند. این مقاله, یک دیدگاه مدیریت و مهندسی دانش (مبتنی بر هستی شناسی) را برای استفاده از تحلیل پیش بینی کننده و بینش ها در محل کار سازمانی (شرکتی) نسبت به توسعه شبکه یادگیری سازمانی ارائه می دهد.

کلید واژه: مدیریت دانش ، طراحی هستی شناسی ، سرمایه فکری (معنوی) ، تحلیل شبکه اجتماعی ، دانش سازمانی
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: International Journal of Information Management Volume 37, Issue 6, December 2017, Pages 735-740
موضوع: مدیریت دانش
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2017
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی