شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,395
بازدید دیروز: 19,379
بازدید کل: 151,856,939
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 63
کاربران حاضر: 63
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ آنالیز عملکرد کسب و کار بانک و ریسک بازار با به کار بردن DEA فازی
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 8  صفحه و مربوط به سال 2013 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت به صفحه شخصی رفته و از طریق صفحه افزایش اعتبار، به یکی از روشهای اعلام شده مبلغ مورد نظر را به سایت واریز یا منتقل نمایید. پس از افزایش اعتبار می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.


آنچه امروزه برجسته است این است که شرایط مالی به شکل روزافزونی در حال تعییر است و برای جلوگیری از توقف عملیات، موسسات مالی نگرانی های خاص خود را از بابت بهره وری و ریسک دارند. این باعث شده است تا بهره وری و مدیریت ریسک برای مدیر موسسه مالی به یک مساله ی مهم تبدیل شود. DEA یا به اصطلاح تحلیل پوششی داده ها یک رویکرد غیر پارامتری است برای ارزیابی عملکردِ بهره وری DMU ها ؛ از همین رو متغیر های استفاده شده در DEA مقادیر دقیقی دارند. در شرایط ئ زمانیکه متغیر های ورودی و خروجی، متغیر های فازی محسوب می شوند، عملکرد DMU بوسیله ی DEA فازی ادامه می یابد و طبق اصل عدم قطعیت ریسک، هدف ما در این جا توسعه ی اندازه گیری بر اساس اسلک فازی یا به اصطلاح SNM است. نمره ی بهره وری تخمین زده شده توسط SBM فازی ، مربوط به عملکرد و شکل عملکرد است و ناحیه ی مقادیر بهره وری را در درجه های مختلف اعتماد ارائه می دهد. این ناحیه ها طبق ویژگی پیش بینی ریسک اند و دستاوردهای مدیریت بانک در تایوان را تحت شرایط ریسک بازار برآرود می کند.

کلید واژه: DEA فازی ، مقدار ریسکی ، شبیه سازی تاریخی ، بهره وری بانک
نویسنده(گان): مترجم: شهرام قاسمی تبار
منبع: Economic Modelling 32 (2013) 225–232
موضوع: بازرگانی و تجارت
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2013
تعداد صفحات: 22
قیمت (تومان): 16000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی