شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 12,697
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,666,700
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 114
کاربران حاضر: 115
درجه بندی شرکتهای تبلیغاتی
چکیده:
صنعت تبلیغات خصوصاً تبلیغات محیطی از ابزارهای جدید و جوانی می باشد که امروزه به منظور تاثیر و تغییر ادارک مخاطب از آن استفاده می نمایند. تبلیغات(محیطی) ابزاری ارتباطی است که ضمن جذب مخاطب، می کوشد با آگاهی از اصول و تکنیک های ارتباط موفق و استفاده بهینه از آنها وی را آگاه، تشویق و متقاعد سازد که از خدمات خاصی بهره مند گردد، یا از کالای مصرفی خاصی استفاده نماید . اما عملاً با گذشت حدود 20 سال از پیدایش این صنعت نه تنها به زیبایی شهر تهران افزوده نگردیده است ، بلکه بدلیل عدم نظارت و کنترل مدیریتی اغتشاشات بصری، عدم توزیع درآمد منصفانه بین شرکتهای تبلیغاتی و ورود افراد بی تجربه را نیز در این صنعت به همراه داشته است، لذا هم اکنون زمان درست اندیشیدن و خوب گام برداشتن برای دگرگونی و تحول در صنعت تبلیغات خصوصاً تبلیغات محیطی است و باید با مدیریت تحول و مهندسی مجدد و بهره گیری از تکنیک هایی مانند درجه بندی ، ضمن ممیزی شرکتهای تبلیغاتی، ضعف ها، کاستی ها، نقاط قوت و تهدیدات محیطی و فرا محیطی را شناسایی نمود تا بتوان شرایط فعالیت شرکتهای تبلیغاتی را به عنوان مجری سازمان زیباسازی شهر تهران در بازارهای رقابتی بین المللی را نیز فراهم نمود. به منظور آشنایی با تکنیک درجه بندی (Grade)و علت پیشنهاد استفاده از این ابزار در کنترل و نظارت به نحوه عملکرد شرکتهای تبلیغاتی و اثرات مثبتی که این روش در بهبود و زیبایی منظر شهری و آرامش روحی و روانی برای شهروندان از یکسو و افزایش توانمندیها و تخصص و بهره گیری از نیروهای توانا و کارآمد از سوی دیگر، کارگروه درجه بندی ارائه گردید.
کلید واژه: درجه بندی، شرکتهای تبلیغاتی، بازاریابی، تبلیغات
نویسنده(گان): بابک رضایی
منبع: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع: ایمنی صنعتی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.