این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 6 صفحه و مربوط به سال 2017 می باشد. برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید. برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید. چکیده: با توجه به افزایش رقابت در بازار، بنگاه های ساخت و ساز و مهندسی مجبور به دنبال نمودن فعالیت های تجاری جدید در کشورهای خارجی هستند، زیرا بازارهای داخلی آنها، قابلیت رشد بیشتر ندارند. بسیاری از شرکت های ساختمانی در حال حاضر وارد بازار های خارجی شده اند تا تولید خود را متنوع سازند، به پیشنهادات (مناقصه های) جدید دسترسی داشته باشند و ارزش سهام خود را افزایش دهند. کاربرد رویکرد راهبردی مناسب در روش بین المللی سازی شرکت ها، نقش مهمی را در این میان ایفا می کند. دانش صادرات تحت مالکیت تعداد محدودی از شرکت های ساختمانی است که در بازارهای بین المللی با موفقیت رقابت می کنند، در حالی که شرکت های دیگر در تلاش هایشان شکست خورده اند. نوشته های آکادمیک اخیر در چندین جنبه از رفتار استراتژیک شرکت در ساخت و ساز بین المللی در رابطه با تشکیل سرمایه گذاری های مشترک و تأمین مالی صادرات، ضد و نقیض هستند. این پژوهش تلاش می کند تا به این مسائل بپردازد. بر اساس نیازهای ادراک شده از کسب و کار، شش اظهارنظر در تحقیق بیان شدند. این اظهارات به وسیله بررسی کمیتی تحلیل و ارزیابی شدند. یافته های تحقیق از ارزیابی تجربی جمع آوری شده از طریق پرسشنامه های ساختاریافته بدست آمد. پاسخ دهندگان توسط مدیران اجرایی شرکت های بزرگ، مدیران پروژه و متخصصان امور مالی بازرگانی معرفی شدند. نتایج این تحقیق، یک راه حل و درک عمیق تر از جنبه های تحلیل شده را ارائه می دهد. یافته های تحقیق را می توان به عنوان یک ورودی ارزشمند برای ترکیب استراتژی شرکتی و ایجاد مزیت رقابتی در محیط بین المللی به کار گرفت.