شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 31 شهریور 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,142
بازدید دیروز: 25,427
بازدید کل: 155,542,739
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 106
کاربران حاضر: 106
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ اهمیت بازاریابی با پست الکترونیکی در تجارت الکترونیک
چکیده:
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 6 صفحه و مربوط به سال 2017 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

چکیده: در حال حاضر بازاریابی آنلاین ، یک بخش جدایی ناپذیر از تجارت الکترونیک است و شامل بسیاری از روش های نمایش شرکت ، مانند بازاریابی با پست الکترونیکی، بازاریابی محتوا ، رسانه های اجتماعی، بازاریابی (شرکت های) وابسته و غیره می شود. هدف مقاله این است که اهمیت بازاریابی با پست الکترونیکی را به دلیل این واقعیت برجسته نماید که این مقوله, یکی از موثرترین ابزارهای ارتباطی در نظر گرفته است. در بخشی از مقاله نیز معیارهای اساسی مورد استفاده در بازاریابی با پست الکترونیکی مانند نرخ تحویل، نرخ باز کردن و نرخ کلیک پرداخته شده است. در پایان مقاله, توصیه و پیشنهاداتی برای ایجاد پست الکترونیکی موفق بیان شده است. فناوری ردیابی چشمی نیز برای تجزیه و تحلیل نگاه کاربران اینترنت به صندوق پست الکترونیکی استفاده می شود.

کلید واژه: بازاریابی با پست الکترونیکی ، تجارت الکترونیک ، خبرنامه ، ردیابی چشمی
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: TRANSCOM 2017: International scientific conference on sustainable, modern and safe transport
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2017
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی