ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 10,683
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,520,961
کاربران عضو: 3
کاربران مهمان: 138
کاربران حاضر: 141
تعداد دریافت: 15
تعداد بازدید: 2348
عوامل اثرگذار بر سازماندهی تیم توسعه محصول
چکیده:
تاکنون تلاشهای وسیع ولی پراکندهای بر روی عوامل موفقیت و شکست پروژههای توسعه محصول جدید انجام شده است. در این تلاشها سازماندهی تیم توسعه محصول در کنار دیگر عوامل مانند استراتژی محصول، توانمندی مالی، توانمندی فنی، مدیریت ارشد و ... به عنوان یک عامل تاثیرگذار در موفقیت و شکست پروژه های توسعه محصول عنوان شده است. با این حال کمتر تحقیقی در مورد چگونگی سازماندهی تیم توسعه محصول برای نیل به اهداف خود انجام گرفته است. در این مقاله ضمن بررسی عواملی که در بستر سازمانی تیم توسعه محصول، موفقیت آن را تضمین مینمایند، با تشریح دو عامل مهم در سازماندهی تیم توسعه محصول یعنی استراتژی توسعه محصول و ویژگیهای سازمانی مقدمات و پیش نیازهای لازم جهت سازماندهی تیم توسعه محصول را بیان می کنیم.
کلید واژه:
توسعه محصول جدید، سازماندهی، میان وظیفه ای، استراتژی
نویسنده(گان):
عبدالحمید مدرس، مجید آرزومند، مصطفی بهشتی سرشت
منبع:
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
تولید
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
15
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
267 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved