شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 50,435
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,651,807
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 96
کاربران حاضر: 97
عوامل اثرگذار بر سازماندهی تیم توسعه محصول
چکیده:
تاکنون تلاشهای وسیع ولی پراکندهای بر روی عوامل موفقیت و شکست پروژههای توسعه محصول جدید انجام شده است. در این تلاشها سازماندهی تیم توسعه محصول در کنار دیگر عوامل مانند استراتژی محصول، توانمندی مالی، توانمندی فنی، مدیریت ارشد و ... به عنوان یک عامل تاثیرگذار در موفقیت و شکست پروژه های توسعه محصول عنوان شده است. با این حال کمتر تحقیقی در مورد چگونگی سازماندهی تیم توسعه محصول برای نیل به اهداف خود انجام گرفته است. در این مقاله ضمن بررسی عواملی که در بستر سازمانی تیم توسعه محصول، موفقیت آن را تضمین مینمایند، با تشریح دو عامل مهم در سازماندهی تیم توسعه محصول یعنی استراتژی توسعه محصول و ویژگیهای سازمانی مقدمات و پیش نیازهای لازم جهت سازماندهی تیم توسعه محصول را بیان می کنیم.
کلید واژه: توسعه محصول جدید، سازماندهی، میان وظیفه ای، استراتژی
نویسنده(گان): عبدالحمید مدرس، مجید آرزومند، مصطفی بهشتی سرشت
منبع: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع: تولید
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.