شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 01 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 1,898
بازدید دیروز: 25,852
بازدید کل: 151,571,578
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 206
کاربران حاضر: 206
جزوه زبان انگلیسی ویژه کنکور کارشناسی ارشد مدیریت
چکیده:

این جزوه از دو قسمت اصلی تشکیل شده است. در قسمت اول فهرست کاملی از واژه های ضروری برای آزمون کارشناسی ارشد معرفی شده است که نیاز شما را تا درصد بسیار بالایی برطرف خواهد کرد و می تواند شما را به حدی مناسب از گنجینه واژگاتن برساند. این فهرست واژگان شامل موارد ذیل می باشد: 1- فهرست کامل واژگان کتاب 504 واژه ضروری به همراه کدینگ واژگان و مترادف آنها 2- فهرست کامل واژگان Essentials words for TOEFL به همراه کدینگ واژگان و مترادف آن ها 3- مهمترین و پرکاربردترین واژه های 1100 واژه زبان انگلیسی به همراه کدینگ واژگان و مترادف آنها 4- فهرست جامعی از واژگان زبان تخصصی رشته مدیریت که بر اساس کاربرد در 9 بخش اصلی دسته بندی شده اند. در قسمت دوم با تست هایی مفید همراه خواهیم شد که یادگیری شما را کامل خواهد نمود. مجموعه تست ها به دو بخش تقسیم گردیده که بخش اول تست های در سطح واژگان مورد 1 و 2 (100 تست با پاسخ) و تست های بخش دوم سوالات بسیار مهم و کلیدی انتخاب شده از آزمون های کارشناسی ارشد سال های اخیر (100 تست با پاسخ) می باشند.

قیمت فایل کامل 35هزار تومان می باشد.

این فایل توسط گروه آموزشی آسپین تهیه شده و بر اساس تفاهمنامه مورخ 26/6/97 از طریق سایت مدیر نیز به فروش می رسد. هر گونه تکثیر، نسخه برداری، نشر، چاپ، کپی برداری و فروش کلیه فایل ها، جزوات، آثار و محصولات این سامانه بدون مجوز کتبی سامانه مدیریت ایران با استناد به مواد 23 و 29 قانون حمایت از مولفان و مصنفان خلاف قانون، اخلاق و شرع بوده و مشمول قوانین مجازات اسلامی خواهد بود.



 

کلید واژه: جزوه زبان انگلیسی ، کنکور کارشناسی ارشد مدیریت ، واژگان کتاب 504 ، Essentials words for TOEFL ، 1100 واژه زبان انگلیسی ، تست
نویسنده(گان): گروه آموزشی آسپین
منبع: گروه آموزشی آسپین
موضوع: زبان انگلیسی
دسته: دانلود جزوات کنکوری و درسی
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 169
قیمت (تومان): 35000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.