دانلود پاورپوینت بازاریابی عصبی (تعاریف،ابزارها و کاربردها) در 30 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. بازاریابی عصبی یکی از مباحث مهم در عملکرد مصرف کننده،درک چگونگی تصمیم گیری مصرف کنندگان می باشد،که همیشه مورد توجه محققان،بازاریابان و مدیران صنعتی بوده است. پس از ناامیدی از روش های سنتی،روش های نوین و ترکیبی از قبیل بازاریابی عصبی توسعه یافته اند. ناتوانی مردم در توصیف احساساتشان به عنوان یک روش خودارزیابی از دلایل مهم برای سودمندی بازاریابی عصبی می باشد. تعاریف بازاریابی عصبی نورومارکتینگ دانشی است که از طریق مطالعه علوم مختلف سعی دارد تصمیم گیری انسان را بررسی کند که غالبآ به صورت ناهشیار در ذهن فرد صورت می گیرد. در بازاریابی عصبی نیازی نیست از فرد بپرسیم تا به تصمیم وی پی ببریم بلکه هدف دستیابی به اعماق ذهن مصرف کننده است. نورومارکتینگ درک بهتر عملکرد مغز می باشد تا بتوان عملیات بازاریابی و فروش را بهبود بخشید. هدف بازاریابی عصبی استخراج اطلاعات از مغز مردم بدون پرسیدن هیچگونه سؤالی می باشد. مهمترین هدف این علم بررسی واکنش های مغزی،هیجانی و یا ادراکی ذهن مشتریان در برابر محرک های بازاریابی می باشد. بازاریابی عصبی عرصه ای جدید در تحقیقات بازاریابی می باشد که به مطالعه و بررسی پاسخ های مؤثر،آگاهانه و حسی – حرکتی مصرف کنندگان(مشتریان) به محرک های ایجاد شده توسط ابزارهای بازاریابی می پردازد. کاربرد بازاریابی عصبی بازاریابی عصبی به عنوان یک شاخه علمی پلی است به سوی مطالعه رفتار مصرف کننده توسط علم عصب شناسی بازاریابی عصبی شاخه ای جدید در بازاریابی است که واکنش های سطح نیمه هوشیار مشتریان را نسبت به گروه های محصولات،کالاها و برندها مطالعه می کند. بازاریابی عصبی بر روی رفتار خرید مصرف کنندگان اثر می گذارد و این عمل توسط ابزارهای اسکن مغزی صورت می گیرد. این عمل به منظور یادگیری بیشتر فرایندهای ذهنی اثرگذار بر تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان به کار گرفته می شود. همچنین بر روی توزبع محصولات،ارتباطات و تصمیم گیری برای خرید و طراحی محصولات اثر می گذارد.