تعداد سؤالات: 25 سؤال تعداد مؤلفه ها: 6 مولفه شامل: اعتماد مصرف کننده: 5 سؤال تنوع محصولات: 4 سؤال استفاده از استعاره های واقعی و تداعی خاطرات: 4 سؤال تأیید جمع: 4 سؤال استفاده از حواس پنجگانه: 4سؤال تجربیات احساسی ناشی از خرید مصرف کننده: 4 سؤال منبع: عظیمی, حسین؛ صالح عبادی لمر و شبنم والا، ۱۳۹۴، بررسی تأثیر بازاریابی عصبی بر بهبود به یادسپاری پیام های تبلیغاتی، دومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی مدیریت و حسابداری ایران، همدان، دبیرخانه دائمی همایش