شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 08 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,988
بازدید دیروز: 45,096
بازدید کل: 151,819,964
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 85
کاربران حاضر: 86
دانلود پرسشنامه بازاریابی عصبی
چکیده:

تعداد سؤالات: 25 سؤال تعداد مؤلفه ها: 6 مولفه شامل: اعتماد مصرف کننده: 5 سؤال تنوع محصولات: 4 سؤال استفاده از استعاره های واقعی و تداعی خاطرات: 4 سؤال تأیید جمع: 4 سؤال استفاده از حواس پنجگانه: 4سؤال تجربیات احساسی ناشی از خرید مصرف کننده: 4 سؤال

منبع: عظیمی, حسین؛ صالح عبادی لمر و شبنم والا، ۱۳۹۴، بررسی تأثیر بازاریابی عصبی بر بهبود به یادسپاری پیام های تبلیغاتی، دومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی مدیریت و حسابداری ایران، همدان، دبیرخانه دائمی همایش

کلید واژه: دانلود پرسشنامه بازاریابی عصبی ، نورومارکتینگ ، بازاریابی عصبی ، اعتماد مصرف کننده ، تنوع محصول ، تأیید جمع
نویسنده(گان): صالح عبادی لمر
منبع: عظیمی, حسین؛ صالح عبادی لمر و شبنم والا، ۱۳۹۴، بررسی تأثیر بازاریابی عصبی بر بهبود به یادسپاری پیام
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 3
قیمت (تومان): 6500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.