پرسشنامه بازاریابی حسی برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد عبادی لمر 1395 تعداد گویه ها: 28 سؤال براساس طیف 5 گزینه ای لیکرت ترجمه و بازگردانی از یک مقاله خارجی انجام شده در فروشگاه های استارباکس ابعاد بازاریابی حسی تجربیات حسی(حواس پنجگانه) = 5 سؤال تجربیات شناختی خلاقانه(فکر کردن) = 6 سؤال تجربیات فیزیکی،رفتاری و سبک زندگی(عمل) = 5 سؤال تجربیات احساسی(احساس) = 5 سؤال تجربیات هویت اجتماعی(رابطه) = 7 سؤال پرسشنامه بازاریابی حسی انجام شده در شرکت های ایرانی دسته بندی: مدیریت ترجمه و بازگردانی برای شرکت های ایرانی: صالح عبادی لمر