شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 01 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 12,018
بازدید دیروز: 25,852
بازدید کل: 151,581,698
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 240
کاربران حاضر: 242
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ شاخص های قابلیت اطمینان سیستم حمل و نقل شهری
چکیده:
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 5 صفحه و مربوط به سال 2017 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD و رایگان دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

چکیده : در سال های 2014-2015، آزمایشگاه حمل و نقل دانشگاه فنی تحقیقات ملی ایرکوتسک (TL-ISTU) در توسعه دستورالعمل های روش شناختی فدرال "ارزیابی کیفی مدیریت ترافیک" شرکت کرد. این مقاله, تعدادی از پیشنهادات در چارچوب سند توسعه را نشان می دهد. همانطور که از تجزیه و تحلیل نشریات و نوشته های خاص و همچنین ملاحظه هجوم فن آوری اطلاعات جغرافیایی بر می آید، معیارهای کمی زیر برای ارزیابی قابلیت اطمینان انتخاب شده است: شاخص زمان، معیار هرمان-پریگوگیین؛ زمان بافر. در این زمینه، شاخص زمانی برای تحلیل مقایسه ای قابلیت اطمینان عملکرد سیستم های حمل و نقل در شهرهای مختلف پیشنهاد شده است. بر اساس این بازرسی ها (حدود 600 مسیر در ایرکوتسک)، مقیاس های رتبه بندی معیارهای انتخابی پیشنهاد شده اند.
کلید واژه: قابلیت اطمینان عملکردی سیستم حمل و نقل شهری ، شاخص زمان ، زمان بافر معیار هرمن-پریگوگین ، سطح خدمات، GPS ، GLONASS
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: Transportation Research Procedia 20 ( 2017 ) 591 – 595
موضوع: مدیریت شهری
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2017
تعداد صفحات: 5
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی