شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 10,208
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,146,416
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 56
کاربران حاضر: 56
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ تحلیل موقعیت خودروهای اورژانسی با استفاده از یک مدل تقریبی صف بندی
چکیده:
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 10 صفحه و مربوط به سال 2017 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

چکیده:
در این مطالعه، تحلیل موقعیت خودروهای سیستم اورژانس با استفاده از یک مدل تقریبی صف بندی (AQM) در شبکه های کاملاً متصل به هم مورد بحث قرار گرفته است. ما محدودیت وسیله نقلیه تک را در هر محل خودرو را که معمولاً در نوشته های مختلف استفاده می شود حذف می کنیم. مرتبه ساختار منطقه بندی برای نرخ های انتقال در AQMاستفاده می شود. نرخ های خدمات در مورد محل تماس تقاضا و وسیله نقلیه محاسبه می شوند که وضوح بیشتری را نسبت به نرخ های خدمات بین-درون منطقه ای فراهم می کند. فرمول های نرخ عمومی در محاسبات نرخ خدمات ارائه می شوند. یک آستانه پوشش استفاده می شود و تمام راه حل های مکانی برای یک نمونه مسئله با پوشش بالاتر از آستانه تحلیل می شوند. میانگین زمان پاسخ برای این راه حل ها با استفاده از AQMو یک مدل شبیه سازی دقیق یافت می شود. میانگین درصد خطای مطلق برای میانگین زمان پاسخ در برابر مرتبه های مختلف سطوح منطقه بندی و متغیرهای خاص شبکه مانند توزیع تقاضا در منطقه، شدت ترافیک یا تعداد وسایل نقلیه گزارش می شوند.
کلید واژه: تجزیه و تحلیل محل ، مدل صف بندی ، شبیه سازی
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: Transportation Research Procedia 22 (2017) 430–439
موضوع: تحقیق در عملیات
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2017
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی