امروزه یکی از فاکتورهای مهم در بحث رفتار مصرف کننده تصویر ذهنی مشتریان از محصولات و خدمات است. فروشگاه ها نیز از جمله عرضه کنندگان محصولات هستند که به مشتریان خود محصولات متنوعی را ارائه می دهند. بنابراین تلاش برای جذب مشتریان به فروشگاه مهمترین چالش هر خرده فروشی است. پژوهش های انجام گرفته اثبات میکند که میزان اعتماد مشتریان و ریسکی که به هنگام خرید از فروشگاه درک می کنند، بر رابطه ی بین تصویر ذهنی آنها از فروشگاه و قصد خریدشان تأثیرگذار است. امروزه باتوجه به ظهور خیل عظیم فروشگاههای متنوع و مدرن و رقابت شدیدی که میان آنهاوجوددارد،تلاش برای جذب مشتریان وافزایش میزان وفاداری آنان به فروشگاه، مهمترین چالش مدیران می باشد.در این میان تصویر فروشگاه از عوامل مهم و تأثیرگذار در جذب مشتریان به نظرمی رسدکه احتمال مراجعه مجدد و خرید از فروشگاه را افزایش می دهد در این مجموعه موارد آورده شده است . 1- مقدمه 2- مفهوم تصویر فروشگاه 3- تعریف تصویر فروشگاه 4- دیدگاه های موجود در خصوص تصویرفروشگاه 5-ابعاد تصویر فروشگاه و ....... برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید