این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 17 صفحه و مربوط به سال 2016 می باشد. برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید. برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید. چکیده هدف:این مقاله درصدد بررسی تاثیر گذاری یا عدم تاثیر گذاری رسانه های اجتماعی بر تصمیمات خرید مشتری در مرحله قبل از مصرف خدمات است. طرح، روش، رویکرد:یک پیمایش میدانی اولیه در این مطالعه طراحی شده، و پرسشنامه ها به صورت آنلاین توزیع گردیده اند. در مجموع، 285 پرسشنامه جمع آوری شده از قابلیت استفاده برخوردار بودند. تجزیه و تحلیل عاملی برای تجمیع مجموعه ای بزرگ از متغیرهای مستقل، و تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه برای آزمون فرضیات مطالعه انجام شده اند. یافته ها:نتایج نشان می دهند که مزایای رسانه های اجتماعی یک رابطه مثبت با تصمیمات خرید مشتریان دارند، اما همه موارد دارای اهمیت یکسان نیستند. مزایای کاربردی (راحتی، بازده، اطلاعات، به اشتراک گذاری تجربیات) و پولی (کوپن رایگان، تخفیف قیمتی، تخفیف ویژه) حاصل از رسانه های اجتماعی بر تصمیم خرید مشتریان یک تاثیر مثبت می گذارند (فرضیات اول و دوم)، و مزایای اجتماعی روانشناختی هیچ ارتباطی با تصمیم گیری مشتریان در این زمینه ندارند (فرضیه چهارم). با این حال، مزایای لذت گرایانه (تفریح، لذت، سرگرمی) با تصمیم خرید رابطه مثبت دارند (فرضیه سوم). اصالت، ارزش:اگرچه رسانه های اجتماعی به علت توسعه سریع و محبوبیت خود به شدت در تحقیقات مورد توجه واقع شده اند، اما هنوز هم مطالعاتی که اثرات رسانه های اجتماعی در طول مرحله قبل از خرید را مورد بررسی قرار داده اند، بسیار اندک می باشند. یافته های این مطالعه، سبب غنی سازی مبانی نظری مربوط به رسانه های اجتماعی در حوزه مهمان نوازی خواهند شد. علاوه بر این، کسب و کار این حوزه قادر به درک رابطه بین رفتار مشتریان با رسانه های اجتماعی و توسعه استراتژی های بازاریابی مناسب خواهد بود.