شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 800
بازدید دیروز: 54,568
بازدید کل: 151,767,680
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 673
کاربران حاضر: 673
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ رابطه بین آمیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند درک شده توسط خرده فروش
چکیده:
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 22 صفحه و مربوط به سال 2018 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

هدف:یک سرمایه گذاری عظیم آغازگر برنامه بازاریابی، توسط تولید کنندگان ساخته شده تا وفاداری برند را با خرده فروشان و سایر شرکای زنجیره تامین ایجاد کند. با این حال، تأثیر این تلاش ها بر ارزش ویژه برند درک شده توسط خُرده فروش، به ندرت در زمینه B2Bمورد بررسی قرار می گیرد. این تحقیق به بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی برند چای سبز Nuبر ارزش ویژه برند درک شده توسط خُرده فروش می پردازد.
روش:ما براساس پارادایم مثبت گرایی، یک رویکرد مبتنی بر نظرسنجی را برای جمع آوری داده ها از 125 خرده فروش برند چای سبز Nuدر اندونزی استفاده کرده ایم. داده های جمع آوری شده با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند.
یافته ها:یافته ها نشان می دهند که عناصر آمیخته بازاریابی مانند تصویر عرضه کننده، استراتژی توزیع، تبلیغ و ترویج، تأثیر قابل توجهی بر ارزش ویژه واقعی برند چای سبز Nuدرک شده توسط خُرده فروش دارند.
اصالت:این تحقیق با بررسی تاثیر تلاش های بازاریابی بر ارزش ویژه برند درک شده توسط خُرده فروش، درک ما را از بازاریابی خرده فروشی در زمینه کسب و کار به کسب و کار (B2B)افزایش میدهد.
کلید واژه: آمیخته بازاریابی ، ارزش ویژه برند درک شده توسط خرده فروش ، عملکرد برند
نویسنده(گان): مترجم: فاطمه آقازاده
منبع: IMP Journal, Vol. 12 Issue: 1, pp.192-208, 2018
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2018
تعداد صفحات: 25
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی