ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 13,431
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,503,920
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 102
کاربران حاضر: 102
تعداد دریافت: 31
تعداد بازدید: 2581
پرسشنامه عوامل مؤثر بر قصد خرید
چکیده:
در این پرسشنامه به بررسی تأثیر متغیرهایی همچون تصویر برند، قیمت درک شده، اعتماد و ارزش درک شده بر قصد خرید خواهیم پرداخت. این پرسشنامه استاندارد می باشد که در 21 سوال تهیه شده موجود می باشد. این پرسشنامه دارای دو بخش می باشد، بخش اول مربوط به سوالات جمعیت شناختی و بخش دوم مربوط به متغیرهای مستقل (تصویر برند، قیمت درک شده و اعتماد) و متغیر وابسته (قصد خرید) است. مقیاس اندازه گیری آن طیف لیکرت 5 تایی (کاملاً مخالفم، مخالفم، تاحدودی، موافقم، کاملاً موافقم) می باشد. (در فایل این پرسشنامه پیشینه استفاده از پرسشنامه و تعاریف متغیرها موجود است). توجه : پرسشنامه اصلی در دو صفحه آخر فایل قرار گرفته است.
کلید واژه:
تصویر برند، قیمت درک شده، اعتماد، ارزش درک شده، قصد خرید
نویسنده(گان):
آرمین گلی
منبع:
کلر (1993)، دل ریو، وازکوئز و ایگلسیاس (2001)، چیانگ و جانگ (2007)، دادز و همکاران (1991)
موضوع:
بازاریابی
دسته:
دانلود پرسشنامه
سال انتشار:
1396
تعداد صفحات:
4
قیمت (تومان):
4000
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
28 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved