شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 08 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,656
بازدید دیروز: 45,096
بازدید کل: 151,815,632
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 93
کاربران حاضر: 93
پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد CSR بر وفاداری مشتری
چکیده:

این پرسشنامه به بررسی تأثیر ابعاد CSR بر وفاداری مشتری می پردازد. در این پرسشنامه ابعاد CSR شامل متغیرهای مشتری مداری، محیط زیست سبز و اصول اخلاقی است. این پرسشنامه دارای دو بخش می باشد، بخش اول مربوط به سوالات جمعیت شناختی و بخش دوم مربوط به متغیرهای مستقل (مشتری محوری، محیط زیست سبز، اصول اخلاقی، کمک های بشر دوستانه) و متغیر وابسته (وفاداری مشتری) مقیاس اندازه گیری آن طیف لیکرت 5 تایی (کاملاً مخالفم، مخالفم، تاحدودی، موافقم، کاملاً موافقم) می باشد. (در فایل این پرسشنامه پیشینه استفاده از پرسشنامه و تعاریف متغیرها موجود است).

کلید واژه: CSR ، مشتری مداری ، محیط زیست سبز ، اصول اخلاقی ، وفاداری مشتری
نویسنده(گان): آرمین گلی
منبع: مک دونالد و لای (2010)، آلیوادی، نسلین و گِدِنک (2001)، یوسفی، کریم و قاسم (2015)
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1396
تعداد صفحات: 5
قیمت (تومان): 5000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.