این پرسشنامه به بررسی تأثیر ابعاد CSR بر وفاداری مشتری می پردازد. در این پرسشنامه ابعاد CSR شامل متغیرهای مشتری مداری، محیط زیست سبز و اصول اخلاقی است. این پرسشنامه دارای دو بخش می باشد، بخش اول مربوط به سوالات جمعیت شناختی و بخش دوم مربوط به متغیرهای مستقل (مشتری محوری، محیط زیست سبز، اصول اخلاقی، کمک های بشر دوستانه) و متغیر وابسته (وفاداری مشتری) مقیاس اندازه گیری آن طیف لیکرت 5 تایی (کاملاً مخالفم، مخالفم، تاحدودی، موافقم، کاملاً موافقم) می باشد. (در فایل این پرسشنامه پیشینه استفاده از پرسشنامه و تعاریف متغیرها موجود است).