شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 03 بهمن 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 19,833
بازدید دیروز: 29,072
بازدید کل: 159,275,784
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 66
کاربران حاضر: 66
تعیین تأثیر بازاریابی شبکه ای بر میزان فروش محصولات شرکت مروارید پنبه ریز
چکیده:

مقدمه: پژوهش حاضر با هدف تعیین تأثیر بازاریابی شبکه ای بر میزان فروش محصولات شرکت مروارید پنبه ریز انجام شد. روش: روش پژوهش حاضر، با توجه به موضوع پژوهش « تعیین تأثیر بازاریابی شبکه ای بر میزان فروش محصولات شرکت مروارید پنبه ریز» به روش توصیفی – پیمایشی انجام گرفته است. توصیفی از آن جهت که یافته ها به همان صورت که جمع آوری شده اند، بدون هیچ گونه دست کاری توصیف می‌گردند و روابط بین متغیرها بررسی شده و رابطه بین متغیر مستقل و متغیرهای وابسته ارزیابی می‌شوند. از آن جا که اطلاعات توسط یک نمونه تصادفی از جامعه اصلی به وسیله پرسش نامه بدست آمده بُعد پیمایشی این بررسی نیز تأمین گردیده است. یافته ها: نتایج حاصل از تحلیل آزمون خی دو نشان داد مقایسه فراوانی این دو گروه با هم نشان از تفاوت خیلی زیاد بین آن دو می باشد. به عبارت دیگر بیشترین تعداد پاسخ دهندگان معتقدند که بازاریابی شبکه ای در شرکت مروارید پنبه ریز باعث افزایش میزان فروش شده است. نتیجه گیری: تأثیر مثبت بازاریابی شبکه ای بر میزان افزایش فروش در شرکت مروارید پنبه ریز» را نشان می دهد، پیشنهاد می گردد نمایندگان فروش، فروش را تنها یک عملیات اجرایی و در سطح خرد درنظر نگیرند.

کلید واژه: بازاریابی شبکه ای ، میزان فروش محصولات ، شرکت مروارید پنبه ریز
نویسنده(گان): طیبه پورمهدیان ، حسن دانایی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1396
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 3200
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه