شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 25,589
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,598,019
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 535
کاربران حاضر: 535
تعیین تأثیر بازاریابی شبکه ای بر میزان ارتقاء برند شرکت مروارید پنبه ریز
چکیده:

مقدمه: پژوهش حاضر با هدف تعیین تأثیر بازاریابی شبکه ای بر میزان ارتقاء برند شرکت مروارید پنبه ریز انجام شد. روش: روش پژوهش حاضر، با توجه به موضوع پژوهش « تعیین تأثیر بازاریابی شبکه ای بر میزان فروش محصولات شرکت مروارید پنبه ریز» به روش توصیفی – پیمایشی انجام گرفته است. توصیفی از آن جهت که یافته¬ها به همان صورت که جمع آوری شده اند، بدون هیچ گونه دست کاری توصیف می‌گردند و روابط بین متغیرها بررسی شده و رابطه بین متغیر مستقل و متغیرهای وابسته ارزیابی می‌شوند. از آن جا که اطلاعات توسط یک نمونه تصادفی از جامعه اصلی به وسیله پرسش نامه بدست آمده بُعد پیمایشی این بررسی نیز تأمین گردیده است. یافته ها: نتایج حاصل از تحلیل آزمون خی دو نشان داد ایجاد بازاریابی شبکه ای در شرکت مروارید پنبه ریز باعث ارتقاء برند مروارید پنبه ریز شده است. نتیجه گیری:تأثیر مثبت بازاریابی شبکه ای بر ارتقاء برند در شرکت مروارید پنبه ریز را نشان می دهد، پیشنهاد می شود نمایندگان فروش در فضای رقابتی حاکم در این صنعت، جهت ارتقاء نام و نشان تجاری خود اقدامات بازاریابی مناسب انجام دهند.
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: بازاریابی شبکه ای ، میزان ارتقاء برند ، شرکت مروارید پنبه ریز
نویسنده(گان): طیبه پورمهدیان ، حسن دانایی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1396
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.