هدف این پژوهش بررسی میزان تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر سطح رضایت مشتریان و همچنین بررسی چگونگی ارتقا سطح خدمات می باشد. جهت سنجش پایایی پرسشنامه از روش ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد که ضریب محاسبه شده برای پرسشنامه مقدار 0.909 بدست آمد. نتایج حاصل از برازش مدل در قالب ضرایب استاندارد تحلیل عاملی تاییدی متغیر فرآیند کیفیت خدمات الکترونیکی بین 0.70 الی 0.90 به دست آمد. همچنین با بررسی ضریب همبستگی کیفیت خدمات و بهرهوری مقدار 0.869 به دست آمد که بیشترین مقدار ضریب همبستگی و ارتباط خطی بین متغیر ها بود. قابل ذکر است است ضرایب برآورد استاندارد کیفیت خدمات برای متغیر رضایت مشتری 0.89 میباشد که نشان دهندهی برازش مطلوب مدل است. نتایج تجزیه و تحلیل دادههای جمعآوری شده نشان داد که در حوزهی بانکداری الکترونیکی در بانکهای تجارت شیراز، متغیر رضایت مشتری بیشترین میزان ارتباط بر ارتقاء سطح خدمات دارند. بدین ترتیب نتایج به دست آمده حاکی از وجود تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مشتری است و بر عملکرد بانک تاثیر دارد.