شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 16,405
بازدید دیروز: 19,661
بازدید کل: 158,506,894
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 51
کاربران حاضر: 52
بررسی رابطه بین رضایت مشتری با رضایت شغلی کارمندان و عملکرد سازمانی در شرکت بهمن
چکیده:

هدف پژوهش حاضر بررسی بین رضایت مشتری با رضایت شغلی کارمندان و عملکرد سازمانی در شرکت بهمن در سال 1395 می باشد. پژوهش حاضر با توجه به هدف از نوع کاربردی و بر اساس ماهیت، از نوع توصیفی و همبستگی می‌باشد. جهت جمع آوری اطلاعات مورد نیاز، برای نگارش ادبیات تحقیق از بررسی کتابخانه ای و برای جمع آوری داده ها در خصوص سوال های تحقیق از روش میدانی و با استفاده از پرسشنامه های استاندارد استفاده شده است. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه رضایت شغلی (JDI), چک لیست ارزیابی و تحلیل عملکرد سازمان و پرسشنامه رضایت مشتری بود. پرسشنامه رضایت شغلی بین 100 نفر از کارمندان, پرسشنامه رضایت مشتری بین50 نفر از مراجعان و چک لیست عملکرد سازمان توسط پژوهشگر تکمیل شد. داده های پژوهش پس از گردآوری با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی با رعایت پیش فرض ها و آزمون های معناداری از طریق SPSS تجزیه و تحلیل شد. یافته های به دست آمده از پژوهش نشان داد 0/47 درصد از واریانس رضایت شغلی از طریق مولفه رضایت مشتری تبیین و توجیه شده است و 3/68 درصد از واریانس رضایت مشتری از طریق متغیر عملکرد سازمانی تبیین و توجیه شده است و 3/57 درصد از واریانس رضایت شغلی از طریق مولفه عملکرد سازمانی تبیین و توجیه شده است (سطح معناداری ملاکP≤0.05 بود).
فرمت فایل: PDF

کلید واژه: رضایت مشتری ، رضایت شغلی ، عملکرد سازمانی
نویسنده(گان): میثم قاآنی (فرستنده)، مسعود قربان حسینی
منبع: دومین کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
موضوع: منابع انسانی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1395
تعداد صفحات: 13
قیمت (تومان): 5500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه