شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 31 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,920
بازدید دیروز: 14,379
بازدید کل: 151,558,748
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 106
کاربران حاضر: 106
پرسشنامه بررسی مدیریت دانش بر کیفیت خدمات با توجه به نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری CRM
چکیده:

این پرسشنامه دارای 3 سازه اصلی مدیریت دانش و کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری می باشد وکه مدیریت دانش دارای 4 متغیر اصلی نبدیل دانش که دارای 2 گویه هست کاربرد دانش دارای 3گویه هست نگهداری دانش هم دارای 3 متغیر هست مدیریت ارتباط با مشتری CRM دارای دو متغیر درک ترجیهات مشتری که داری 3 گویه هست و ارایه خدمات سفارشی که دارای 3 گویه هست کیفیت خدمات هم دارای 7 گویه هست این پرسشنامه میتواند در بانکها شرکتها ادارات و سایر جاها امورد استفاده قرار گیرد
ترجمه پرسشنامه : "To cite this document: Shu-Mei Tseng , (2016),"Knowledge management capability, customer relationship management, and service quality", Journal of Enterprise Information Management, Vol. 29 Iss 2 pp. - Permanent link to this document: http://dx.doi.org/10.1108/JEIM-04-2014-0042"

کلید واژه: پرسشنامه ، مدیریت دانش ، کیفیت خدمات ، مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده(گان): سیدمحمد مدنیان
منبع: Journal of Enterprise Information Management, Vol. 29 Iss 2 pp
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1396
تعداد صفحات: 1
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.