شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 31,477
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,632,849
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 59
کاربران حاضر: 59
پرسشنامه بررسی مدیریت دانش بر کیفیت خدمات با توجه به نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری CRM
چکیده:

این پرسشنامه دارای 3 سازه اصلی مدیریت دانش و کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری می باشد وکه مدیریت دانش دارای 4 متغیر اصلی نبدیل دانش که دارای 2 گویه هست کاربرد دانش دارای 3گویه هست نگهداری دانش هم دارای 3 متغیر هست مدیریت ارتباط با مشتری CRM دارای دو متغیر درک ترجیهات مشتری که داری 3 گویه هست و ارایه خدمات سفارشی که دارای 3 گویه هست کیفیت خدمات هم دارای 7 گویه هست این پرسشنامه میتواند در بانکها شرکتها ادارات و سایر جاها امورد استفاده قرار گیرد
ترجمه پرسشنامه : "To cite this document: Shu-Mei Tseng , (2016),"Knowledge management capability, customer relationship management, and service quality", Journal of Enterprise Information Management, Vol. 29 Iss 2 pp. - Permanent link to this document: http://dx.doi.org/10.1108/JEIM-04-2014-0042"

کلید واژه: پرسشنامه ، مدیریت دانش ، کیفیت خدمات ، مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده(گان): سیدمحمد مدنیان
منبع: Journal of Enterprise Information Management, Vol. 29 Iss 2 pp
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1396
تعداد صفحات: 1
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.