این پرسشنامه دارای 3 سازه اصلی مدیریت دانش و کیفیت خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری می باشد وکه مدیریت دانش دارای 4 متغیر اصلی نبدیل دانش که دارای 2 گویه هست کاربرد دانش دارای 3گویه هست نگهداری دانش هم دارای 3 متغیر هست مدیریت ارتباط با مشتری CRM دارای دو متغیر درک ترجیهات مشتری که داری 3 گویه هست و ارایه خدمات سفارشی که دارای 3 گویه هست کیفیت خدمات هم دارای 7 گویه هست این پرسشنامه میتواند در بانکها شرکتها ادارات و سایر جاها امورد استفاده قرار گیرد ترجمه پرسشنامه : "To cite this document: Shu-Mei Tseng , (2016),"Knowledge management capability, customer relationship management, and service quality", Journal of Enterprise Information Management, Vol. 29 Iss 2 pp. - Permanent link to this document: http://dx.doi.org/10.1108/JEIM-04-2014-0042"