شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 01 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 21,264
بازدید دیروز: 25,852
بازدید کل: 151,590,944
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 83
کاربران حاضر: 84
دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی کتابخانه ها
چکیده:

بازاریابی،یعنی جستجو برای یافتن مناسب‏ترین بازار و بخش‏ هایی که سازمان می‏ تواند در آنجا خدماتی مفیدتر و مؤثرتر ارائه داده و نیاز کاربران و مراجعان خود را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. کتابخانه ، سازمانی بازارمدار است که کلیه فعالیت‏ های آن با توجه به نیازهای کاربر جهت می‏ گیرد و علاوه بر مرتفع ساختن نیازهای موجود، درصدد ایجاد نیازها و تقاضاهای جدید نیز هست. بازاریابی ، کتابخانه‏ ها را هم در جهت شناخت نیازهای کاربران و هم در جهت برآورده ساختن این نیازها توان‏مند می‏ کند. در این مجوعه آموزشی موارد زیر آورده شده است : 1- مقدمه 2- ابعاد مدیریت بازاریابی 3- تعریف کتابحانه 4- جایگاه آمیخته بازاریابی در کتابخانه 5-اهمیت بازاریابی درکتابخانه ها 6-جایگاه بازاریابى آمیخته در کتابخانه ها و......

کلید واژه: کتابخانه ، مدیریت کتابخانه ، مدیریت ، بازاریابی ، بازاریابی کتابحانه
نویسنده(گان): سیدمحمد مدنیان
منبع: مقالات و اینترنت و کتاب بازاریابی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1396
تعداد صفحات: 100
قیمت (تومان): 3200
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.