هدف این پژوهش بررسی میزان تاثیرگذاری رضایت مشتری بر وفاداری مشتریان در حوزهی بانکداری الکترونیک میباشد. جهت سنجش پایایی پرسشنامه از روش ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد که ضریب محاسبه شده برای پرسشنامه مقدار 0.909 بدست آمد. نتایج حاصل از برازش مدل در قالب ضرایب استاندارد تحلیل عاملی تاییدی متغیر رضایت مشتری بین0.83 الی 89/0 و برای وفاداری مشتریان 85/0 الی 88/0 به دست آمد. همچنین با بررسی ضریب همبستگی رضایت و وفاداری مشتری مقدار 690/0 به دست آمد. قابل ذکر است است ضریب برآورد استاندارد رضایت بر وفاداری مشتری 49/0 میباشد. که این ضریب نشاندهنده برازش مطلوب است. نتایج تجزیه و تحلیل دادههای جمع آوری شده نشان داد که در حوزهی بانکداری الکترونیکی رضایت مشتری با وفاداری مشتریان ارتباط معنیداری دارد. همچنین فرهنگ با وفاداری مشتریان ارتباط معنیدار و همبستگی منفی دارد و سن، جنسیت و تحصیلات مشتری بر وفاداری تاثیر ندارد.