اهمیت مفهوم شخصیت برند خرده فروش مهم و انکارنشدنی است. محققان ومتخصصان حوزة بازاریابی بر این باورند که خرده فروشهامانند افراد و برند محصولات، شخصیتهای متمایزی از دیدگاه مصرف کننده دارند.این مفهوم از جمله مؤلفه هایی است که محققان به هنگام انجام پژوهشهای مربوط به وفاداری ورضایت مشتری بسیار تأکید میکنند. مهمترین مسئله درحوزة شخصیت برند خرده فروش، پاسخ به این سؤال است که چه عواملی و چگونه به شکل گیری شخصیت برند خرده فروش منجر میشوند. در این مجموعه موارد زیر اورده شده است : 1- مقدمه 2- چکیده 3- معانی برند 4- کاربرد شخصیت برند 5-مفهوم شخصیت برند 6- اهمیت برند 7- وجهه برند 8- تصویر برند 9- اجزای برند 10-رابطه ی شخصیت برند با میزان وفاداری مشتریان 11-تأثیر رسانه های جمعی بر پیشرفت روابط برند و مطالب مفیددیگر برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر پاورپوینتهای موجود را از اینجا مشاهده کنید