شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 29,068
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,630,440
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 73
کاربران حاضر: 73
مبانی نظری رضایت شغلی
چکیده:

این پژوهش در سال 1396 انجام گرفته و موارد زیر را در بر می گیرد: تعریف رضایت، تعریف رضایت شغلی، ماهیت رضایت شغلی، نارضایتی شغلی، پیامدهای رضایت شغلی، نظریه های رضایت شغلی، نظریه های ریزمدل، نظریه سلسله مراتب نیازهای مازلو (1943)، نظریه نیازهای اکتسابی مک کللند (1961)، نظریه انتظار وروم (1964)، نظریه برابری آدامز (1965)، نظریه ERG آلدرفر (1969)، نظریه های درشت مدل، نظریه هدفگذاری (1968)، نظریه اسناد (1967)، نظریه دو عاملی هرزبرگ (1959)، رویکردهای نوین رضایت شغلی، نظریه رویداد عاطفی (1996)، نظریه رویداد موقعیتی (1992)، نظریه ویژگی های شغلی (1980)، دیدگاه نویسندگان قرن اخیر پیرامون رضایت شغلی، مدل‌های رضایت شغلی، روش‌های ارزیابی رضایت شغلی، شاخص توصیف شغل، گرایش هاى عملی، رویدادهای حساس (پیشامدهای بحرانی)، مقیاس صورتک ها، منابع و مآخذ.
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: رضایت شغلی ، مبانی نظری رضایت شغلی ، ادبیات رضایت شغلی
نویسنده(گان): نگین زمانی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: رفتار سازمانی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1396
تعداد صفحات: 43
قیمت (تومان): 15000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.