این پژوهش در سال 1396 انجام گرفته و موارد زیر را در بر می گیرد: تعریف رضایت، تعریف رضایت شغلی، ماهیت رضایت شغلی، نارضایتی شغلی، پیامدهای رضایت شغلی، نظریه های رضایت شغلی، نظریه های ریزمدل، نظریه سلسله مراتب نیازهای مازلو (1943)، نظریه نیازهای اکتسابی مک کللند (1961)، نظریه انتظار وروم (1964)، نظریه برابری آدامز (1965)، نظریه ERG آلدرفر (1969)، نظریه های درشت مدل، نظریه هدفگذاری (1968)، نظریه اسناد (1967)، نظریه دو عاملی هرزبرگ (1959)، رویکردهای نوین رضایت شغلی، نظریه رویداد عاطفی (1996)، نظریه رویداد موقعیتی (1992)، نظریه ویژگی های شغلی (1980)، دیدگاه نویسندگان قرن اخیر پیرامون رضایت شغلی، مدلهای رضایت شغلی، روشهای ارزیابی رضایت شغلی، شاخص توصیف شغل، گرایش هاى عملی، رویدادهای حساس (پیشامدهای بحرانی)، مقیاس صورتک ها، منابع و مآخذ. فرمت فایل: WORD