شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 05 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 1,489
بازدید دیروز: 25,397
بازدید کل: 157,707,786
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 43
کاربران حاضر: 43
رضایت کارکنان
چکیده:

در کشورهای پیشرفته مدیریت با توجه به نیازهای اساسی کارکنان انجام می شود و رضایت شغلی کارکنان علاوه بر اینکه توجه به کرامت انسان هاست بلکه در افزایش بهره وری نیز مورد توجه قرار می گیرد و آنها هزینه های گسترده ای را به منظور بررسی تغییرات سالانه رضایت شغلی کارکنان خود پرداخت می کنند. پرداخت چنین هزینه هایی توسط کشورهای پیشرفته نشان می دهد که رضایت شغلی موضوع بسیار با اهمیتی است. محققان معتقد هستند اگر شغل لذت مطلوب را برای فرد تأمین کند در این حالت فرد از شغل خود راضی است. رضایت شغلی ترکیب معینی است از عوامل گوناگون چه درونی مانند احساس لذت از انجام کار و چه بیرونی مانند حقوق و مزایا و روابط محیط کاری که سبب می شود فرد از شغل خود راضی باشد
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: شغل ، رضایت ، مشتری ، سازمان
نویسنده(گان): فریده عبدالهی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: منابع انسانی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1396
تعداد صفحات: 14
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.