شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,694
بازدید دیروز: 20,040
بازدید کل: 151,534,143
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 29
کاربران حاضر: 30
عملکرد خدمت رسانی
چکیده:
بی تردید جامعه ای می تواند نهضت خدمت رسانی را آغاز کند و در این راه به موفقیت نائل گردد که برای کار و تلاش و کوشش ارزش و جایگاه رفیعی قائل باشد. در غیر این صورت هرگونه توقع ارائه و ایجاد خدمت امری عبث و بیهوده خواهد بود. امروزه رقابت برای بهبود کیفیت خدمات به عنوان یک مساله ی راهبردی کلیدی برای سازمان هایی که در بخش خدمات فعالیت می کنند، شناخته شده است. سازمان هایی که به سطح بالاتری از کیفیت خدمات دست می یابند، سطوح بالاتری از رضایت مندی مشتریان را به عنوان مقدمه ای برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار خواهند داشت.
فرمت فایل: WORD
کلید واژه: عملکرد ، خدمت رسانی ، مشتری ، سازمان
نویسنده(گان): فریده عبدالهی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1396
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 3500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.