ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 03 بهمن 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 22,458
بازدید دیروز: 29,072
بازدید کل: 159,278,409
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 149
کاربران حاضر: 149
تعداد دریافت: 1
تعداد بازدید: 1235
عملکرد خدمت رسانی
چکیده:
بی تردید جامعه ای می تواند نهضت خدمت رسانی را آغاز کند و در این راه به موفقیت نائل گردد که برای کار و تلاش و کوشش ارزش و جایگاه رفیعی قائل باشد. در غیر این صورت هرگونه توقع ارائه و ایجاد خدمت امری عبث و بیهوده خواهد بود. امروزه رقابت برای بهبود کیفیت خدمات به عنوان یک مساله ی راهبردی کلیدی برای سازمان هایی که در بخش خدمات فعالیت می کنند، شناخته شده است. سازمان هایی که به سطح بالاتری از کیفیت خدمات دست می یابند، سطوح بالاتری از رضایت مندی مشتریان را به عنوان مقدمه ای برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار خواهند داشت.
فرمت فایل: WORD
کلید واژه:
عملکرد ، خدمت رسانی ، مشتری ، سازمان
نویسنده(گان):
فریده عبدالهی
منبع:
ارسالی نویسنده
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقالات متفرقه
سال انتشار:
1396
تعداد صفحات:
15
قیمت (تومان):
3500
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
154 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved