شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 39,734
بازدید دیروز: 33,746
بازدید کل: 151,752,046
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 209
کاربران حاضر: 210
مدیریت ارتباط با مشتری CRM
چکیده:

در مفهوم علمی مشتری مداری، رابطه فروشندگان و خریداران هرگونه کالا و خدمات از مرزهای سنتی گذشته و از روزگار بی تفاوتی عرضه کنندگان عبور کرده است. خط قرمز این عبور از زمانی شکل واقعی تر یافته است که رقابت جدی تر شده و تولید کالا و خدمات از رتبه اول به رتبه های پایین تر رفته است و موضوع فروش و جذب مشتری در رتبه اول قرار گرفته است. جذب مشتری از آن دسته مسائلی است که همه سازمان ها اعم از کوچک و بزرگ را درگیر خود کرده اهمیت این موضوع به قدری است که می توان به جرات گفت که نادیده گرفتن آن منجربه از بین رفتن حیات سازمان می شود. در فرهنگ مشتری مداری، هر سازمان کوچک و بزرگ، هر مغازه دونبش و یا بی نبش مجبور است به مشتری احترام بگذارد. برای مشتری تولید کند و خواسته های او را در نظر بگیرد و برای مشتری برنامه ریزی کند و به افکار و عقاید و خواسته های او احترام بگذارد. عرضه کالا بدون مشتری محکوم به فناست و خدمات بدون مشتری امکان پذیر نیست. در این بازار، هرکس که به مشتری و خواسته های او احترام و عزت بیشتری بگذارد و سود کیفی و کمی مشتری بداند، سود بیشتری خواهد برد. تقسیم بازار و بدست آوردن سهم مشتری فقط با ارائه خدمات بهتر و بیشتر ممکن است.
فرمت فایل : WORD

کلید واژه: مدیریت ارتباط ، خدمت ، مشتری ، سازمان ، CRM
نویسنده(گان): فریده عبدالهی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1396
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.